معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها

معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها
  • 1400/08/30
  • 12584
  • 3
معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها

با توجه به گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و فروش آنلاین در کشور، یکی از چالش‌هایی که برای فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد، انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پستی در ایران است.

اگر تا به حالا موفق به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود نشده‌اید مقاله "روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی" را همین الان مطالعه کنید تا بتوانید شما هم به راحتی و هر چه سریعتر فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید.

تحویل کالا به مشتریان تنها نقطه برقراری ارتباط یک فروشگاه با مشتریان خود است. یک فروشگاه هر چقدر هم در زمینه فروش آنلاین خوب عمل کند و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه کند اگر در این ارتباط موفق نباشد، شکست خورده است و علاوه بر از دست دادن مشتری، تصویری منفی در ذهن مخاطب از خود شکل می‌دهد که تغییر این تصویر، کاری دشوار و پر هزینه است.

اگر کمی تامل کنید نمونه‌های بسیاری از تجربه‌های ناخوشایند از خرید آنلاین را به خاطر خواهید آورد که به دلیل تجربه‌ی ناخوشایند در تحویل کالا بوده است. نمونه‌هایی مانند ارسال در زمان نامناسب، درخواست وجه اضافی، برخورد نامناسب مامور توزیع و معیوب رسیدن کالا به دست شما، تنها مثال‌های کوچکی است که می‌تواند اهمیت موضوع ارسال و انتخاب بهترین شرکت پستی در ایران را نشان دهد.

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد در این مقاله به بررسی شرکت‌های پستی ایران و انتخاب بهترین شرکت خدمات پستی در ایران پرداخته‌ایم و آن‌ها را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین شرکت‌های پستی در ایران را به شما معرفی کنیم.

یکی از نکات مهم در اداره درست خدمات ارسال یک فروشگاه اینترنتی، شناخت شرکت‌های پستی خصوصی برای انتخاب درست و قرارداد بستن با آن‌هاست.

برای آشنایی با انواع روش ارسال کالا مقاله "انواع روش‌های ارسال کالا" را مطالعه کنید.

شرکت های پستی چگونه فعالیت می کنند

نحوه فعالیت شرکت‌های پستی خصوصی در ایران

بیشتر شرکت‌های پستی ایران طرف قرارداد با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمات ارسال به سراسر کشور را با استفاده از خدمات شرکت پست به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهند، در واقع شرکت‌های پستی ایران به عنوان یک شرکت واسط پستی عمل می‌کنند و علاوه بر ارسال از طریق پست دارای پیک خصوصی و نمایندگی‌های ارسال خود در سراسر ایران هستند و خدمات ارسال کالا را به صورت تخصصی با پرسنل آموزش دیده خود انجام می‌دهند.

شرکت‌های پستی خصوصی ایران برای بالا بردن سرعت ارسال کالا و افزایش رضایت مشتریان خود، علاوه بر خدمات ارسال کالا، خدمات انبارداری و بسته‌بندی و در مجموع لجستیک را هم به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌کنند.

شرکت‌های پستی خصوصی که به دنبال ارائه خدمات بهینه ارسال به مشتریان خود هستند برای افزایش سرعت، محصولات فروشگاه‌های اینترنتی را در انبار خود ذخیره و نگهداری می‌کنند تا به محض ثبت سفارش محصول در فروشگاه اینترنتی، محصول موجود در انبار بسته‌بندی شود و برای ارسال آماده ‌شود. 

بهترین شرکت‌های پستی ایران علاوه بر خدمات ارسال، خدمت لجستیک را هم به صورت کامل انجام می‌دهند و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند تمام فرآیندهای ارسال و لجستیک را برونسپاری کنند و تمرکز خود را تنها به فروش محصولات اختصاص دهند.

خدمات انبارداری، بسته‌بندی، ارسال، پرداخت در محل و پنل‌های مدیریتی جهت مدیریت سفارشات، تنها بخشی از خدماتی است که بهترین شرکت‌های پستی ایران به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهند و فروشگاه‌ها می‌توانند با انعقاد قرارداد با آن‌ها از این خدمات استفاده کنند و با خیالی آسوده به فروش محصولات خود بپردازند.

شرکت‌های پستی ایران که خدمات لجستیک را در کنار خدمات ارسال ارائه می‌کنند؛ دارای انبار و یا انبارهای مرکزی هستند و پس از ثبت سفارش فروشگاه‌های اینترنتی در پنل، سفارشات را بسته بندی کرده و بعد از پردازش، به تمام نقاط کشور ارسال می‌کنند.

بعد از تحویل محصول به مشتری، مبلغ کالا (محصولاتی که به صورت پرداخت در محل فروخته شده‌اند) را از مشتری دریافت می‌کنند و  بعد از کسر هزینه‌ها، به حساب فروشگاه واریز می‌کنند.

نکته‌ای که در اینجا باعث انتخاب یک شرکت پست خصوصی به عنوان بهترین شرکت از سایر شرکت‌های پستی می‌شود زمان واریز وجه کالاهای تحویل داده شده (در سفارشات پرداخت در محل) است. برخی شرکت‌های پست خصوصی مبلغ سفارشات را به صورت ماهانه و هفتگی به حساب فروشگاه اینترنتی واریز می‌کنند اما برخی دیگر این مبالغ را در چند مرحله طی هفته واریز می‌کنند.

علاوه بر زمان واریز وجه، هزینه‌ی بسته‌بندی، نوع ملزومات استفاده شده در بسته‌بندی، مدت زمان ارسال کالا و هزینه ارسال کالا از دیگر مواردی است که در انتخاب بهترین شرکت پستی در ایران بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه تعدادی از شرکت‌های ارسال پستی در ایران را مورد بررسی قرارداده‌ایم تا به شما بهترین شرکت‌های خصوصی را معرفی کنیم.

بهترین شرکت های پستی خصوصی ایران

بهترین شرکت‌ پستی خصوصی

 

شرکت پست خصوصی راگا

راگا یکی از شرکت‌های واسط پستی در ایران است که علاوه بر خدمات ارسال، خدمات لجستیک و انبارداری را هم به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می کند. هزینه ارسال در شرکت پستی راگا مطابق با تعرفه شرکت پست است.

در رابطه با مزایای شرکت پست خصوصی راگا می‌توانیم به اختصاص فضای انبار رایگان برای مشتریان خاص، ارائه خدمات شرکت پست، امکان پرداخت در محل با کارمزد 3%،  جمع آوری بسته از محل محصولات فروشگاه‌های اینترنتی اشاره کنیم.

علاوه بر مزایایی که شرکت پستی راگا در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی قرار می‌دهد، این شرکت پستی هم دارای معایبی از جمله نداشتن نمایندگی اختصاصی در شهرها، نداشتن پنل پستی با مدیریت سفارشات و هزینه، زمان ارسال بالا است.

شرکت پست خصوصی راگا

معایب شرکت پستی راگا

مزایا شرکت پستی راگا

نداشتن نمایندگی ارسال در شهرهای مختلف

اختصاص فضای انبار رایگان به فروشگاه‌ها

نداشتن پنل مدیریت سفارشات

ارائه خدمات ارسال با پست

هزینه ارسال بالا در مقایسه با رقبا

ارائه خدمات پرداخت در محل (COD)

مدت زمان ارسال بالا در مقایسه با رقبا

 

 

شرکت پست خصوصی پایگان

شرکت پستی پایگان یک شرکت واسط پستی و شرکت پست خصوصی است که علاوه بر خدمات ارسال با پستی، خدمات لجستیک را به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌کند. متوسط هزینه ارسال مرسولات و محصولات فروشگاه‌های اینترنتی در نمایندگی‌های پایگان در تهران 18،000 تومان و در شهرستان‌ها حدود 22،000 تومان است.

از مزایای ارسال محصول با شرکت پستی پایگان می‌توان به ارائه خدمات ارسال پستی، ارسال کالا به سراسر کشور، ارسال کالا توسط نمایندگی‌های اختصاصی به صورت 24 ساعته در تمام مراکز استان‌ها، انبارداری رایگان، ارائه خدمات پرداخت در محل (COD) با کارمزد متغیر، پنل مدیریت سفارشات، ارائه سایت فروشگاهی، جمع‌آوری محصولات از فروشگاه‌ها در سراسر کشور، ارائه پنل ارسال اس ام اس، پردازش سفارشات برگشتی و پشتیبانی اختصاصی برای هر فروشگاه اشاره کرد.

از معایب ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی با شرکت پستی پایگان می‌توان به ارسال محصولات فقط با بسته‌بندی مشخص و استاندارد، ارسال نکردن محصولات بدون بسته‌بندی استاندارد پست در ارسال‌ محصولات با پست اشاره کرد.

شرکت پست خصوصی پایگان

معایب شرکت پستی پایگان

مزایا شرکت پستی پایگان

ارسال محصولات فقط با بسته‌بندی استاندارد

ارسال کالا به سراسر کشور

ارسال پستی محصولات فقط با بسته‌بندی پست

ارائه خدمات ارسال با پست

مدت زمان ارسال بالا در مقایسه با رقبا

ارائه خدمات پرداخت در محل (COD)

 

ارسال کالا در مراکز استان‌ها به صورت 24 ساعته با پیک ویژه پایگان

 

پنل مدیریت سفارشات پستی

 

ارائه سامانه ارسال پیامک

 

پردازش سفارشات برگشتی

 

اختصاص فضای انبار رایگان به فروشگاه‌ها

 

پشتیبان اختصاصی هر فروشگاه

 

شرکت پست خصوصی تیپاکس

تیپاکس یکی دیگر از شرکت‌های پست خصوصی ایران است که ارائه دهنده خدمات ارسال به فروشگاه‌های اینترنتی است. شرکت پستی تیپاکس دارای نمایندگی‌های اختصاصی است و محصولات را توسط نمایندگان خود ارسال می‌کند. شرکت پستی تیپاکس برخلاف سایر شرکت‌های پستی که در این مقاله معرفی کردیم خدمات ارسال از طریق پست را ارائه نمی‌دهد و مرسولات و محصولات را توسط نیروهای خود، توزیع می‌کند. متوسط هزینه ارسال تیپاکس در تهران 25،000 تومان و در شهرستان‌ها 30،000 تومان است.

از مزایای استفاده از خدمات شرکت پستی تیپاکس می‌توان به ارسال از طریق نمایندگی‌های تیپاکس در سراسر کشور، ارسال کالا با هرنوع بسته بندی و سرعت ارسال بالا نسبت به ارسال‌های پستی اشاره کرد.

از معایب شرکت پست خصوصی تیپاکس می‌توان به هزینه ارسال بالا در مقایسه با پست، ارائه نکردن خدمات انبارداری و بسته‌بندی به فروشگاه‌های اینترنتی، ارسال محصولات در بسته‌بندی نامناسب، پشتیبانی ضعیف و نارضایتی مشتریان، متعهد نبودن به زمان ارسال اعلام شده و در بعضی موارد عدم ارسال کالا به شهرهای کوچک (درخواست از گیرنده برای مراجعه به نمایندگی تیپاکس برای دریافت بسته) و نداشتن پنل مدیریتی اشاره کرد.

شرکت پست تیپاکس

معایب شرکت پستی تیپاکس

مزایا شرکت پستی تیپاکس

ارسال محصولات با بسته‌بندی نامناسب

ارسال کالا از طریق نمایندگی‌های اختصاصی

ارائه نکردن خدمات انبارداری و بسته‌بندی

ارسال کالا با هر نوع بسته‌بندی

هزینه ارسال بالا در مقایسه با رقبا

سرعت ارسال بالا نسبت به ارسال با پست

پشتیبانی ضعیف

 

متعهد نبودن به زمان ارسال کالا

 

عدم ارسال کالا به شهرهای اطراف مراکز استان

 

نداشتن پنل مدیریت سفارشات پستی

 

 

شرکت پست خصوصی تی نکست

تی نکست شرکت دیگری از شرکت‌های پست خصوصی ایران است که ارائه دهنده خدمات ارسال به فروشگاه‌های اینترنتی است. شرکت پستی تی نکست ارسال در تهران و کرج را برای فروشگاه‌ها انجام می‌دهد. متوسط هزینه ارسال تی نکست در تهران 17،000 تومان و در کرج 38،000 تومان است.

از مزایای استفاده از خدمات شرکت پستی تی نکست می‌توان به ارسال از طریق نمایندگی‌ها و پیک اختصاصی در تهران و کرج، ارسال کالا با هرنوع بسته بندی و سرعت ارسال بالا نسبت به ارسال‌های پستی دیگر اشاره کرد.

از معایب شرکت پست خصوصی تی نکست می‌توان به هزینه ارسال  بسیار بالا در مقایسه با پست و دیگر شرکت‌های پست خصوصی، عدم ارسال در سایر شهرها، ارائه نکردن خدمات انبارداری و بسته‌بندی به فروشگاه‌های اینترنتی، ارسال محصولات در بسته‌بندی نامناسب، جمع آوری رایگان برای بالای 5 بسته، متعهد نبودن به زمان ارسال اعلام شده اشاره کرد.

شرکت پست خصوصی  تی نکست

معایب شرکت پستی تی نکست

مزایا شرکت پستی تی نکست

ارسال فقط در تهران و کرج

ارسال کالا از طریق پیک اختصاصی در تهران و کرج

ارائه نکردن خدمات انبارداری و بسته‌بندی

ارسال کالا با هر نوع بسته‌بندی

هزینه ارسال بالا در مقایسه با رقبا

سرعت ارسال بالا نسبت به ارسال با پست

پشتیبانی ضعیف

 

متعهد نبودن به زمان ارسال کالا

 

ارسال محصولات با بسته‌بندی نامناسب

 

نداشتن پنل مدیریت سفارشات پستی

 

 

شرکت پست خصوصی لوجیتو

شرکت پستی خصوصی لوجیتو هم یکی از شرکت‌های واسط پستی ایران است که خدمات ارسال با پست و پرداخت در محل را به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهد. هزینه ارسال کالا و محصولات شرکت پست خصوصی لوجیتو در تهران و شهرستان‌ها مبلغ ثابت 30،000 تومان الی 35،000 تومان است.

از جمله‌ی مزایای این شرکت واسط پستی می‌توان به ارائه خدمات ارسال با پست، انبارداری، بسته بندی، خدمات پرداخت در محل (COD)، داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف و پنل برای ثبت و پیگیری سفارشات پستی اشاره کرد.

از معایب خدمات شرکت پست خصوصی لوجیتو می‌توان به ارسال بسته‌های پستی و محصولات تا حداکثر وزن 2 کیلوگرم در نمایندگی‌های لوجیتو، ارسال سفارشات فقط به صورت تک محصولی (یعنی سفارشاتی که فقط شامل یک محصول است را ارسال می‌کند) و مدت زمان ارسال و هزینه بالا در مقایسه با رقبا اشاره کرد.

شرکت پست خصوصی لوجیتو

معایب شرکت پستی لوجیتو

مزایا شرکت پستی لوجیتو

ارسال مرسوله تا وزن 2 کیلوگرم در نمایندگی‌های اختصاصی

ارائه خدمات انبارداری و بسته‌بندی

ارسال سفارشات فقط به صورت تک محصولی

ارائه خدمات ارسال با پست

هزینه ارسال بالا در مقایسه با رقبا

ارائه خدمات پرداخت در محل (COD)

مدت زمان ارسال بالا در مقایسه با رقبا

داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف

 

پنل مدیریت سفارشات پستی

 

شرکت واسط پستی پادرو

پادرو یک شرکت پستی خصوصی است که ناوگان حمل و نقل ندارد و سفارشات فروشگاه‌های اینترنتی را به شرکت پست و یا دیگر شرکت‌های پست خصوصی منتقل می‌کند تا آن‌ها خدمات ارسال کالا را ارائه دهند. در واقع شرکت پستی پادرو یک پلتفرم جهت ارسال کالا به مشتریان خود ارائه می‌کند و شرکت های پستی دیگر را به آن متصل می‌کند و خود در زمینه ارسال فعالیتی انجام نمی‌دهد.

متوسط هزینه ارسال در شرکت واسط پستی پادرو با توجه بر شرکت‌های پستی که با آن‌ها همکاری می‌کنند بسیار متغیر است.

از جمله‌ی مزایای این شرکت واسط پستی می‌توان به ارائه خدمات ارسال با پست و بسیاری از شرکت‌های پست خصوصی، خدمات پرداخت در محل (COD) و جمع آوری مرسولات اشاره کرد.

از معایب خدمات شرکت پست خصوصی پادرو می‌توان به نامشخص بودن هزینه ارسال، عدم انبارداری و بسته بندی و پشتیبانی ضعیف اشاره کرد.

شرکت پست خصوصی پادرو

معایب شرکت پستی پادرو

مزایا شرکت پستی پادرو

نامشخص بودن هزینه ارسال

ارسال با شرکت پستی خصوصی انتخابی فروشگاه

عدم انبارداری

جمع آوری

عدم بسته بندی

ارائه خدمات پرداخت در محل (COD)

مدت زمان ارسال بالا در مقایسه با رقبا

پنل مدیریت سفارشات پستی

 

 

 
 
 

ویژگی های  شرکت‌های پستی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران یک شرکت دولتی است که مسئولیت ارائه خدمات پستی در سراسر کشور را برعهده دارد. برخی از ویژگی‌های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران عبارتند از:

1. پوشش جغرافیایی گسترده: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات پستی در کشور، پوشش جغرافیایی گسترده‌ای دارد و خدمات پستی را در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

2. ارائه خدمات متنوع: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های پستی در جهان، خدمات پستی متنوعی از جمله ارسال نامه، بسته، پیشتاز، پیامک و... را ارائه می‌دهد.

3. قیمت مناسب: برای ارائه خدمات پستی، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، قیمت‌های مناسبی اعمال می‌کند که باعث می‌شود این خدمات به عنوان یکی از گزینه‌های اقتصادی و مناسب برای ارسال کالا و نامه برای مردم کشور محسوب شود.

4. کیفیت خدمات: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، با ارائه خدمات با کیفیت و در سطح بین‌المللی، توانسته است اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان یکی از برترین شرکت‌های پستی در منطقه شناخته شود.

5. ارتباط مستقیم با مردم: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، برای ارتباط با مردم و رفع مشکلات آن‌ها، از طریق سایت و شماره تلفن‌های مورد نیاز قابل دسترسی است و برای رفع هرگونه مشکل یا ارائه اطلاعات، مشتریان می‌توانند با این شرکت تماس بگیرند.

6. حفاظت از اطلاعات شخصی: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، از طریق ارائه خدمات پستی محرمانه، حریم خصوصی و حفاظت از اطلاعات شخصی مشتریان را حفظ می‌کند.

7. ارائه خدمات پستی الکترونیکی: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات پستی در کشور، خدمات پستی الکترونیکی مانند ثبت نامه و بسته‌های الکترونیکی را نیز ارائه می‌دهد.

 

در این مقاله سعی کردیم با ارائه اطلاعاتی جامع و کامل شما را با مزایای و معایب هر یک از شرکت‌های پستی خصوصی فعال در ایران آشنا کنیم.

اکنون با توجه به مقایسه‌های انجام شده در بالا می‌توانید تصمیم بگیرید که بهترین شرکت پستی برای ارسال مرسولات فروشگاه اینترنتی کدام است.

برای اینکه بتوانید بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پستی بهترین شرکت را انتخاب کنید پیشنهاد می‌کنم مقاله "نکات و موارد مهم در ارسال کالا" را بخوانید.

 

 

 

سوالات متداول 

  • آیا شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خدمات پستی برای کسانی که در خارج از کشور هستند نیز دارد؟

بله، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خدمات پستی برای کسانی که در خارج از کشور هستند نیز دارد. این خدمات شامل ارسال نامه‌ها، بسته‌ها، مدارک و اسناد، کالا و... به کشورهای مختلف جهان می‌شود.

برای ارسال بسته‌ها و کالاها به خارج از کشور، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از خدمات پست بین‌المللی استفاده می‌کند. این خدمات شامل پست سریع، پست اکسپرس، پست اولویتی و پست ساده است. مدت زمان تحویل این خدمات، بسته به کشور مقصد و نوع خدمات انتخابی متفاوت است.

  • آیا برای ارسال بسته‌های پرتبعیت نیز خدماتی وجود دارد؟

بله، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال بسته‌های پرتبعیت نیز خدمات ارائه می‌دهد. بسته‌های پرتبعیت شامل کالاهایی مانند محصولات دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، الکترونیکی و... هستند که به دلیل خصوصیات خاص خود، نیاز به بسته‌بندی و ارسال ویژه دارند.

برای ارسال بسته‌های پرتبعیت، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از خدمات پست پرتبعیت استفاده می‌کند. این خدمات شامل پست پرتبعیت سریع و پست پرتبعیت عادی است. برای ارسال بسته‌های پرتبعیت، مشتریان باید مراحل بسته‌بندی و ارسال ویژه‌ای را انجام دهند که بسته به نوع کالا و شرایط ارسال متفاوت است.

 

شرکت پستی پایگان

لطفا ما را از نظرات و تجربیات خود در مورد این مطلب بهره‌مند سازید.

3 دیدگاه

  • avatar
    معینی

    سلام وقت بخیر اینجا شما برای همه نوشتید زمان بالا برای ارسال نسبت به رقبا. پس کدوم شرکت پستی زمانش کمتره؟

  • avatar
    ربیعی

    سلام برای دریافت مراسلات از خارج کشور چه پستی داریم؟

  • avatar
    امین

    بهترین روش ارسال کالا شرکت کالارسان چاپار هستش بالاترین سرعت توی ارسال و دریافت کالا با بهترین خدمات و قیمت مناسب تر از همه شرکت ها ..به نظر من عالی هستش کافیه با چاپار کار کنید تا متوجه شید که حتی از تیپاکس هم خیلیییی بهتره

ما در تلاشیم تا با همدیگر مطالب زیادی یاد بگیریم

نکات مهم  در مورد ارسال کالا درب به درب باید دانست
24اردیبهشت
  • 0
  • 347

نکات مهم در مورد ارسال کالا درب به درب باید دانست

این روزها خرید آنلاین محصول برای همه آسان است. اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و محصولاتی را به صورت اینترنتی می فروشید، می دانید که چقدر این بازار، رقابتی است. تحویل درب به درب سرویسی است که در صورت اجرای صحیح می تواند مزیت رقابتی برای شما محسوب شود.

ادامه مطلب
ارسال کالا با  شرکت های پستی چند روز طول میکشد
24اردیبهشت
  • 0
  • 45

ارسال کالا با شرکت های پستی چند روز طول میکشد

با توجه به مشغله افراد و تمایل آنها به صرف مدت بیشتری از وقت خود در خانه به جای سرگردانی در خریدهای حضوری، کسب ‌و کارهای تجارت الکترونیک رونق بسیاری پیدا کرده اند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.  یکی از سوالاتی که مشتریان فروشگاه های اینترنتی اغلب سوال میکنند

ادامه مطلب
معرفی بصرفه ترین روش ارسال کالا بین شهری
24اردیبهشت
  • 0
  • 38

معرفی بصرفه ترین روش ارسال کالا بین شهری

انتخاب روش مناسب برای ارسال کالا بین شهری، برای یک صاحب تجارت الکترونیک یا فروشگاه اینترنتی کار سختی است. چرا که گزینه ها زیاد هستند و هر یک نرخ ها و خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. اگر در نحوه ارسال کالا از طریق پست به شهرستان، ابهاماتی دارید و به عنوان یک فروشگاه ا

ادامه مطلب
معرفی به صرفه ترین شرکت پست برای فروشگاه آنلاین
24اردیبهشت
  • 0
  • 41

معرفی به صرفه ترین شرکت پست برای فروشگاه آنلاین

امروزه همزمان با افزایش مشتریان در زمینه خرید محصولات به صورت اینترنتی، فروشگاه های آنلاین نیز رونق گرفته اند. فروشگاه های آنلاین برای ارسال کالای پستی و رساندن محصولات خود به دست مشتریان، نیازمند همکاری با شرکت های پستی خدمات رسان به فروشگاه های آنلاین هستند.

ادامه مطلب
معرفی لیست کامل کالا های ممنوعه شرکت های پستی ایران
24اردیبهشت
  • 0
  • 46

معرفی لیست کامل کالا های ممنوعه شرکت های پستی ایران

شما به عنوان یک شرکت پستی، آیا می دانید برخی از محصولات ممنوع یا تحت نظارت هستند؟ برای اطمینان از اینکه بسته های شما بدون مشکل به هر نقطه از جهان ارسال شود، باید قوانین مربوط به این کالاها را بدانید و با آنها آشنا شوید. باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که بسته های

ادامه مطلب
معجزه پرداخت درب منزل با شرکت پایگان
24اردیبهشت
  • 0
  • 83

معجزه پرداخت درب منزل با شرکت پایگان

امروزه با گسترش کسب و کارهای تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین، رقابت در این حوزه بسیار زیاد می باشد. مشتریان فروشگاه های اینترنتی بسیار آزاد هستند که از یک فروشگاه خرید کنند یا به دلیلی بسیار کوچک آن فروشگاه را کنار بگذارند و از آن خرید نکنند. در این فضای رقابتی، فروشگاه ها باید تمام تلاش خود را برای جذب

ادامه مطلب
تماس با ما: 54124-021