نوشته های تازه

شرکت حمل و نقل اوبر، شرکت لجستیکی Logistics Tech Firm را با قیمت ۲٫۲۵ میلیارد دلار خریداری کرد

واحد حمل و نقل اوبر ( Uber Technologies Inc. ) در حال خرید شرکت ارائه دهنده خدمات لجستیک متمرکز بر فناوری Transplace در یک معامله نقدی به ارزش حدود ۲٫۲۵ میلیارد دلار است. با این کار دامنه فعالیت اوبر به بخش حمل و نقل داخلی ایالات متحده افزایش می یابد. …

بیشتر بخوانید »

گم شدن یا عدم تحویل بسته های پستی و اقدامات لازم در این زمینه

شاید و یا حتما برای شما هم اتفاق افتاده است! اگر زیاد از خدمات اداره پست استفاده می‌کنید، احتمالا پیش آمده که بسته‌ای که فرستاده‌اید یا منتظر دریافتش بوده‌اید گم شود یا هیچ‌وقت نرسد. البته این موارد فقط در ایران اتفاق نمی‌افتد و هر جایی از دنیا که ارسال بسته انجام می‌شود، گم …

بیشتر بخوانید »

ویژگی وسایل حمل و نقل ؛ کامیون ، حجم بیشتر خدمات کمتر

امروزه روی تحلیل مسائل تاکید زیادی می شود. و کسانی که دارای قابلیت دید و تحلیل هستند ارزش زیادی قائل اند. از همین رو کسانی که می توانند داده های حمل و نقل خام را به هوش عملی تبدیل کنند ، مشاغل متعدد و با ارزشی در پیش رو دارند. …

بیشتر بخوانید »

مزایای خدمات شرکت های لجستیک طرف سوم برای فروشگاه های اینترنتی

امروزه استفاده فروشگاه‌های اینترنتی از شرکت های لجستیک طرف سوم (۳PL) به بخشی مهم از فرایند صرفه‌جویی در زمان و هزینه آنها تبدیل شده است. هنگامی که مشتری یک خرید آنلاین انجام می‌دهد به اقداماتی که باید از لحظه کلیک کردن او روی دکمه «تکمیل سفارش» تا لحظه‌ای که کالای …

بیشتر بخوانید »

از انبارداری پرسودِ آمازون، تا نارضایتی کارکنان انبار از وضعیت موجود

انبارداری در آمازون این روزها موضوعِ داغ خبرگزاری ها و روزنامه ها شده است. بنابر این اخبار، آمازون پس از ارائه گزارشات مالی انبارهایش، قادر به حفظ کارکنان این بخش از لجستیک نیست. گزارش شده است که آمازون هفته ای ۳ درصد از کارگران ساعتی خود را در انبارهایش از …

بیشتر بخوانید »

انواع بسته بندی پستی

بسته بندی پوششی برای محصول است که ضمن تأمین حداقل اثرات اقتصادی و زیست محیطی، نیازهای محصول را برآورده می کند. البته وقتی از بسته بندی صحبت می کنیم باید بدانیم که بسته بندی برای یک محصول انواع مختلفی دارد. مثلا برخی محصولات ممکن است دارای سه لایه بسته بندی …

بیشتر بخوانید »

FedEx برای برخی از خدمات زمینی و اکسپرس، افزایش بهای هزینه ها را اعلام کرد

شرکت خدمات لجستیک FedEx می گوید به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در برهه ی حساس و سخت، مجبور به افزایش هزینه های ارسال بوده و در حال اجرای آن است. اواخر هفته گذشته بود که FedEx، ارائه دهنده خدمات حمل و نقل جهانی مستقر در ایالت ممفیس …

بیشتر بخوانید »

حذف خدماتِ ارزان پست سفارشی از شرکت پست

شرکت پست اوایل خردادماه ۱۴۰۰ بخشنامه هایی را صادر و به تمام زیرمجموعه ها و کسب و کارهای مرتبط ارسال کرد. براساس این بخشنامه‌ها پست سفارشی از چرخه فروشگاه‌های اینترنتی حذف می گردد و آنها دیگر نمی‌توانند این سرویس را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهند. و خدمات …

بیشتر بخوانید »

توافق شرکت لجستیک Fedex با شرکت Adobe بر سر ادغام پلتفرم خدمات در زمینه تجارت الکترونیک

به گفته شرکت تحویل بسته Fedex ، همسو بودنِ خدمات ShopRunner این شرکت با عملیات فروش شرکت Adobe با هدف ساخت “اکوسیستم باز تجارت الکترونیک” در حال شکل گیری است. در واقع میتوان گفت FedEx و Adobe در تلاشند تا به تجار و فروشندگان تجارت الکترونیکی کمک کنند تا تقاضای …

بیشتر بخوانید »

آمازون فناوری پرداخت با کف دست را اجرایی کرد

آمازون با رونمایی یک فناوری، به خریداران امکان می دهد کف دست خود را اسکن کرده و آن را به کارت اعتباری یا حساب کاربری آمازون خود مرتبط کرده و پول کالاهای خریداری شده را پرداخت کنند. به گزارش رسانه ها، شرکت آمازون فناوری پرداخت با کف دست را در …

بیشتر بخوانید »

اهمیت سئو برای فروشگاه های اینترنتی

اگر سئو ی مناسبی برای سایت فروشگاهی خود داشته باشید، در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری خواهید داشت و شانس باز شدن سایت شما از طرف مخاطب بیشتر خواهد بود. این روزها که خریدهای اینترنتی بعلت تغییر شیوه زندگی مدرن و شهری به شدت رو به افزایش است، فروشگاه های …

بیشتر بخوانید »

گام های اولیه UPS و FedEx برای بازگشتن به شرایط عادی و تحویل به موقع سفارشات

از شروعِ همه گیری COVID-19 در ماه مارس ۲۰۲۰ چندی نگذشته بود که دو شرکت مهم تحویل بسته یعنی  UPS و FedEx به دلیل تغییر سریع و بی سابقه بودن شرایط بازار، که دلیلش همان شیوع کرونا بود، ضمانت خدمات را متوقف کردند. یعنی از تحویل به موقع بسته های …

بیشتر بخوانید »

گزارش تجارت الکترونیک ایران در سال ۹۹ -بخش دوم

در بخش دوم گزارش تجارت اکترونیک سال ۹۹ نمودار آماری این موارد را میبینید : روش های ارسال و تحویل کالا، پراکندگی جغرافیایی واحدهای تجارت الکترونیکی، و حوزه ی فعالیت این واحدهای تجاری. بخش اول این گزارش را اینجا مطالعه کنید. روش های ارسال و تحویل کالا همانطور که در …

بیشتر بخوانید »

گزارش تجارت الکترونیک ایران در سال ۹۹ -بخش اول

با پایان سال ۹۹ بهتر است نگاهی به اعداد و ارقام و آمارهای مربوط به معاملات و آیتم های تجارت الکترونیک در این سال بیندازیم. این گزارش توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران بصورت سالانه منتشر می شود. ارزش مالی معاملات تجارت الکترونیک در نیمه اول سال ۹۹ ارزش مالی …

بیشتر بخوانید »

بسته بندی عاملی مهم در بهینه سازی تجارت الکترونیک

در حالی که تقاضای تجارت الکترونیک افزایش یافته و مصرف کنندگان با سرعت رکورددار به خرید آنلاین ادامه می دهند ، شرکت ها می توانند عملیاتی روی بسته بندی و حجم عملیاتِ آن برای مدیریت هزینه ها انجام دهند. بسته بندی عاملی مهم در بهینه سازی تجارت الکترونیک اکثر سازمان …

بیشتر بخوانید »
Call Now Buttonدریافت مشاوره و تماس با پایگان