وبلاگ

معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها

معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها

با توجه به گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و فروش آنلاین در کشور، یکی از چالش‌هایی که برای فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد، انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پستی در ایران است.

تحویل کالا به مشتریان تنها نقطه برقراری ارتباط یک فروشگاه با مشتریان خود است. یک فروشگاه هر چقدر هم در زمینه فروش آنلاین خوب عمل کند و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه کند اگر در این ارتباط موفق نباشد، شکست خورده است و علاوه بر از دست دادن مشتری، تصویری منفی در ذهن مخاطب از خود شکل می‌دهد که تغییر این تصویر، کاری دشوار و پر هزینه است.

مهم ترین نکات برای بسته بندی مرسولات پستی مهم ترین نکات برای بسته بندی مرسولات پستی

مهم ترین نکات برای بسته بندی مرسولات پستی

یکی از نکات مهم در فروش‌های اینترنتی بسته بندی مرسسولات پستی است. بسته‌بندی مرسولات پستی تاثیر زیادی بر روند فروش‌های اینترنتی دارد و عوامل مهمی را در برمی گیرد. مانند، عدم آسیب دیدن محصول، ارائه اطلاعات درست به مشتری، زیبایی و .... . انتخاب نوع بسته‌بندی مرسولات پستی بر هزینه‌های تولید و حمل و نقل شما تاثیر می گذارد و با انتخاب درست می‌توانید هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش داده و مدیریت کنید.

 معرفی بهترین شرکتها  برای سرویس پرداخت در محل  معرفی بهترین شرکتها  برای سرویس پرداخت در محل

معرفی بهترین شرکتها برای سرویس پرداخت در محل

در این مطلب به بررسی ویژگی‌های بهترین شرکت پرداخت درب محل (cod) می پردازیم. این روش، روش مناسبی هست که فروشندگان اینترنتی میتوانند با آن، محصولات خود را به دست مشتریان خود برسانند. در این روزها، دنیای اطراف ما علاوه بر همه ویژگی­های خاص و منحصر به فرد خود، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به طرف خرید اینترنتی از سایت­هایی که عرضه کننده محصولات اینترنتی هستند، جذب کرده است. به شکلی که خرید و فروش کالاها به وسیله شبکه ‌های جهانی اینترنتی، در سال‌های اخیر به یکی از مهم­ترین شاخه های تجارت الکترونیک تبدیل شده است و اینترنت در واقع به عنوان یک پل بین مراکز فروش و مشتریان اصلی، باعث شده فاصله زمانی و مکانی بین کاربران و فروشگاه­های مورد نظر آنها به صفر برسد.

معرفی لیست کامل کالا های ممنوعه شرکت های پستی ایران معرفی لیست کامل کالا های ممنوعه شرکت های پستی ایران

معرفی لیست کامل کالا های ممنوعه شرکت های پستی ایران

شما به عنوان یک شرکت پستی، آیا می دانید برخی از محصولات ممنوع یا تحت نظارت هستند؟ برای اطمینان از اینکه بسته های شما بدون مشکل به هر نقطه از جهان ارسال شود، باید قوانین مربوط به این کالاها را بدانید و با آنها آشنا شوید. باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که بسته های شما رد نمی شود و به موقع به دست صاحبان شان می رسند.

تماس با ما: 54124-021