معرفی بهترین شرکتها برای سرویس پرداخت در محل

 معرفی بهترین شرکتها  برای سرویس پرداخت در محل  معرفی بهترین شرکتها  برای سرویس پرداخت در محل
  • 1400/07/07
  • 1224
  • 0
معرفی بهترین شرکتها برای سرویس پرداخت در محل

در این مطلب به بررسی ویژگی‌های بهترین شرکت پرداخت درب محل (cod) می پردازیم. این روش، روش مناسبی هست که فروشندگان اینترنتی میتوانند با آن، محصولات خود را به دست مشتریان خود برسانند. در این روزها، دنیای اطراف ما علاوه بر همه ویژگی­های خاص و منحصر به فرد خود، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به طرف خرید اینترنتی از سایت­هایی که عرضه کننده محصولات اینترنتی هستند، جذب کرده است. به شکلی که خرید و فروش کالاها به وسیله شبکه ‌های جهانی اینترنتی، در سال‌های اخیر به یکی از مهم­ترین شاخه های تجارت الکترونیک تبدیل شده است و اینترنت در واقع به عنوان یک پل بین مراکز فروش و مشتریان اصلی، باعث شده فاصله زمانی و مکانی بین کاربران و فروشگاه­های مورد نظر آنها به صفر برسد.

کاربران اینترنتی، جهت خرید و سفارش کالای مورد نظر خود، به سایتی که ارائه دهنده محصول است (یا همان فروشگاه اینترنتی) وارد می­شوند و بعد از مشاهده و بررسی کردن مشخصات آن کالا، آن را انتخاب کرده و هزینه­اش را نیز می­پردازند.

سپس با وارد کردن اطلاعات شخصی خود و همچنین آدرس پستی، اقدام به نهایی کردن پروسه خرید خود می­کنند. البته بعضی از کاربران فضای مجازی هم هستند که به خاطر کلاه برداری­هایی که در فضای مجازی انجام شده، به این جور فروشگاه­ها اعتماد ندارند که البته حق با آنها است. آنها تا وقتی که کالا مورد نظر خود را نبینند، تمایلی به پرداخت کردن هزینه محصول ندارند. برای جلب اعتماد این نوع از کاربران، شما می­توانید از سیستم پرداخت هزینه درب منزل استفاده نمایید تا این اشخاص هم بتوانند با آسودگی خیال از شما خرید کنند و نگران کلاه برداری­های احتمالی نباشند.

به عبارت دیگر در سیستم پرداخت درب منزل، مشتری پس از جست و جو کردن در سایت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت سبد خرید ( Shopping Cart ) خود قرار می­دهد. مشتری باید بعد از وارد کردن اطلاعات ارسال کالا، خرید خود را نهایی کند. بعد از آن، شرکت یا فروشگاه فروشنده، کالا را به شرکت پست یا شرکت‌های پستی خصوصی تحویل می­دهد. آنها نیز پس از دریافت کالا، آن را به آدرس خریدار محصول ارسال می­کند و در زمان تحویل داده شدن کالا به خریدار، هزینه کالا و نیز هزینه پست را بر اساس فاکتوری که از سوی خریدار صادر شده، دریافت می­نماید و در چند مقطع زمانی خاص، هزینه کالا ارسال شده را به حساب فروشنده محصول واریز می­‌کنند.

بهترین سیستم پرداخت در محل امن برای فروشگاه های آنلاین

چطورسرویس پرداخت در محل ایجاد کنیم؟

اگر شما هم وب سایتی دارید یا اینکه به شکل کلی یک فروشگاه آنلاین را راه اندازی کرده­اید، امکان دارد برایتان پیش آمده باشد که به ایجاد یک سرویس پرداخت در محل نیاز داشته باشید. یا امکان دارد که بسیاری از مشتریان شما، از شما درخواست پرداخت هزینه درب منزل را داشته باشند تا بتوانند پس از دریافت محصول سفارشی خود، هزینه آن را پرداخت نمایند. ما در این مقاله قصد آشنا کردن شما با شیوه ایجاد یک سیستم پرداخت درب منزل را داریم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شما به صورت کلی از دو راه می­توانید سرویس پرداخت در محل را ایجاد کنید. راه اول استفاده کردن از پیک و راه دوم نیز استفاده کردن از شرکت­های ارائه دهنده سرویس پرداخت در محل است.

روش اول: استفاده کردن از پیک

در این روش لازم است برای ارسال سفارشات، یک نیرو و کارمند پیک داشته باشد. او باید پس از رساندن محصول به دست مشتری، هزینه آن محصول را دریافت نماید و به دست شما برساند. اگر هم کارمند ندارید، می‌توانید از پیک­های اینترنتی استفاده کرده یا اینکه با یک شرکت پیک همکاری کنید. اما در هر صورت، این راه تنها وقتی جواب می‌دهد که آن مشتری در شهر خودتان ساکن باشد یا در واقع محل ارسال آن محصول، شهر خودتان باشد. مثلا در صورتی که انبار شما در شهر تهران باشد و یک مشتری از اصفهان قصد خرید کردن از شما را داشته باشد، دیگر نخواهید توانست از این روش جهت پرداخت در محل استفاده نمایید و لازم است به سراغ روش دوم بروید.

 روش دوم: قرار داد بستن با شرکت‌­های ارائه دهنده سرویس پرداخت در محل

اگر مشتری­‌های شما از نقاط مختلف ایران هستند، دیگر نمی‌­شود از پیک‌­ها استفاده نمایید. شرکت­‌هایی وجود دارند که ارائه دهنده سیستم پرداخت در محل هستند. معتبرترین شرکت در این زمینه، خود اداره پست است. این امکان برای شما وجود دارد که با اداره پست قرارداد امضا کنید و به این وسیله سرویس پرداخت در محل خود را فعال نمایید. البته قرارداد بستن با پست الزاماتی دارد که کار را ممکن است برای فروشگاه ها سخت کند. می‌توانید در مقاله آموزش فروش اینترنتی با همکاری اداره پست این الزامات را بخوانید. شرکت پایگان نیز یکی از بهترین ارائه دهندگان خصوصی سرویس پرداخت در محل است شرکت پستی خصوصی پایگان علاوه بر اینکه سرویس پرداخت در محلدارد می تواند به عنوان واسط پستی نیز عمل کرده و کار شما را بدون قرارداد با پست به شرکت پست واگذار کند.

امنیت در سیستم پرداخت در محل

معرفی بهترین شرکتها  برای سرویس پرداخت در محل

سرویس پرداخت در محل یا COD (Cash on Delivery) به مشتریان امکان می‌دهد تا هزینه کالا را در هنگام تحویل پرداخت کنند. در ایران، برخی از شرکت‌های خدمات پستی و شرکت‌های لجستیک، خدمات پرداخت در محل را برای فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌کنند. در زیر به برخی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت در محل در ایران اشاره می‌کنم:

1. پست ایران: شرکت پست ایران خدمات پرداخت در محل را برای فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهد. با استفاده از این خدمت، مشتریان می‌توانند هزینه کالا را در هنگام تحویل پرداخت کنند.

2. زاپی: زاپی یک سامانه پرداخت در محل برای فروشگاه‌های اینترنتی است که به شما امکان می‌دهد پرداخت کالاها را در محل توسط مشتریان دریافت کنید.

3. لجیتو: لجیتو یک سامانه لجستیک و پرداخت در محل برای فروشگاه‌های اینترنتی است که به شما امکان می‌دهد از خدمات پرداخت در محل برای دریافت هزینه کالاهای خود استفاده کنید.

4. پیک 24: پیک 24 یکی از بزرگترین شرکت‌های پیک و ارسال سریع در ایران است که خدمات پرداخت در محل را نیز ارائه می‌دهد.

5. تپسل: تپسل یک پلتفرم آنلاین برای فروشگاه‌های اینترنتی است که به شما امکان می‌دهد از خدمات پرداخت در محل برای دریافت هزینه کالاهای خود استفاده کنید.

6. پایگان: شرکت پستی پایگان یک شرکت واسط پستی و شرکت پست خصوصی است که علاوه بر خدمات ارسال با پستی، خدمات لجستیک را به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌کند.

به طور کلی، برخی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت در محل در ایران شامل پست ایران، زاپی، لجیتو، پیک 24 و تپسل هستند. باید به شرایط و قوانین هر شرکت دقت کرده و با توجه به نیاز خود، شرکت مناسب را برای خدمات پرداخت در محل انتخاب کنید.

چرا لازم است سرویس پرداخت در محل را مورد استفاده قرار دهیم؟

امکان دارد که شما به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده باشید؛ در آغاز کار افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا نیستند و ممکن است که به کسب و کار شما اعتماد نداشته باشند. به وجود آوردن یک سرویس پرداخت در محل، باعث می‌­شود خریداران بتوانند به شما اعتماد کنند. علاوه بر آن موجب بیشتر شدن میزان فروش شما هم خواهد شد. حتی کسانی که اصلا به شما اعتماد ندارند هم می­توانند با آرامش خاطر و به راحتی از شما خرید کنند. به این دلیل که مطمعن هستند هنگامی که محصول خریداری شده با دستشان رسیده باشد پول محصول را پرداخت می­‌کنند.

 

 

 

سوالات متداول

  • آیا این شرکت‌ها خدمات پرداخت آنلاین نیز ارائه می‌دهند؟

بله، بسیاری از شرکت‌هایی که خدمات پرداخت در محل را ارائه می‌دهند، همچنین خدمات پرداخت آنلاین را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. این خدمات به فروشگاه‌های اینترنتی امکان می‌دهند تا کالاهای خود را به صورت آنلاین به مشتریانشان بفروشند و از روش‌های پرداخت آنلاین، مانند کارت‌های اعتباری، درگاه‌های پرداخت و ویزا استفاده کنند.

  • آیا این شرکت‌ها هزینه‌هایی برای استفاده از خدمات پرداخت آنلاین دریافت می‌کنند؟

بله، شرکت‌های ارائه خدمات پرداخت آنلاین، هزینه‌ای برای استفاده از خدمات خود دریافت می‌کنند. این هزینه‌ها ممکن است به صورت ثابت یا به صورت درصدی از مبلغ پرداختی تعیین شود.

سرویس پرداخت در محل

لطفا ما را از نظرات و تجربیات خود در مورد این مطلب بهره‌مند سازید.

0 دیدگاه

ما در تلاشیم تا با همدیگر مطالب زیادی یاد بگیریم

بهترین روش ارسال روغن با پست
05شهریور
  • 0
  • 842

بهترین روش ارسال روغن با پست

بهترین روش برای ارسال روغن با پست به عوامل مختلفی، از جمله وزن و حجم بسته، محدودیت‌ها و قوانین حمل و نقل، مقصد نهایی و نیازهای شما بستگی دارد. 

برای ارسال روغن با پست، توصیه می‌شود با ارائه دهنده خدمات پست محلی یا بسته‌بندی و حمل و نقل مورد نظرتان تماس بگیرید تا بهترین روش ارسال را براساس نیازهای خاصتان م

ادامه مطلب
بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس
06شهریور
  • 0
  • 738

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس

ایکامرس (E-commerce) به فروش و خرید کالاها و خدمات از طریق اینترنت اشاره دارد. در این مدل تجارت، تراکنش‌های تجاری بین فروشنده و خریدار از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل یا سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی انجام می‌شود. ایکامرس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات پرداخت الکترونیکی و ارسال سریع کال

ادامه مطلب
مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب
11شهریور
  • 0
  • 1969

مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب

امروزه فروش کتاب به صورت آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است و مشتریان می توانند بسیاری از عنوان کتاب های کمیاب را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. بر این اساس فروشگاه های آنلاین کتاب برای ارسال کتاب باید از خدمات پستی رسمی و معتبر استفاده کنند. در اکثر شهرهای بزرگ، شرکت‌ های پستی معتبری وجود دارند که خدمات ارسال کت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله آنلاین با پایگان
12شهریور
  • 0
  • 713

ارسال مرسوله آنلاین با پایگان

در دنیای امروز، ارسال مرسوله‌ها به سرعت و امانت بالا اهمیت بسیاری دارد. یکی از راه‌های پرطرفدار برای ارسال مرسوله آنلاین، استفاده از سرویس‌های ارسال پیک مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان یکی از پیشروهای ایرانی در زمینه ارائه خدمات ارسال سریع و آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به مشت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله یک روزه با پایگان
12شهریور
  • 5
  • 1055

ارسال مرسوله یک روزه با پایگان

ارسال مرسوله‌ها و بسته‌ها با سرعت و امانت بالا از جمله نیازهای اساسی هر سازمان یا فردی است که در فعالیت‌های روزمره خود نیازمند ارسال و دریافت مرسوله‌ها می‌باشد. یکی از راه‌های موثر و محبوب برای انجام این فرآیند، استفاده از خدمات پیک و ارسال مرسوله یک روزه با شرکت‌هایی مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان ب

ادامه مطلب
تماس با ما: 54124-021