معرفی به صرفه ترین شرکت پست برای فروشگاه آنلاین

معرفی به صرفه ترین شرکت پست برای فروشگاه آنلاین معرفی به صرفه ترین شرکت پست برای فروشگاه آنلاین
  • 1402/02/24
  • 549
  • 0
معرفی به صرفه ترین شرکت پست برای فروشگاه آنلاین

امروزه همزمان با افزایش مشتریان در زمینه خرید محصولات به صورت اینترنتی، فروشگاه های آنلاین نیز رونق گرفته اند. فروشگاه های آنلاین برای ارسال کالای پستی و رساندن محصولات خود به دست مشتریان، نیازمند همکاری با شرکت های پستی خدمات رسان به فروشگاه های آنلاین هستند.

یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای تجاری برای ارسال کالای پستی، استفاده از خدمات پستی است. علی‌رغم پیشرفت‌های فناوری ارتباطات دیجیتال، خدمات پستی گزینه‌ای قابل اعتماد برای شرکت‌هایی است که به دنبال کاهش هزینه‌ها و در عین حال ارائه خدمات کارآمد به مشتریان هستند.

خدمات پستی قرن ها پیش از اختراع ایمیل یا حتی تلگرام وجود داشته است و از همان ابتدا به عنوان وسیله ای برای ارتباط بین دو طرف در فواصل طولانی تعریف شده است. خدمات پستی به طور قابل توجهی در طول زمان تکامل یافته است.

امروزه خدمات پستی همچنان یکی از قابل اعتمادترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای تجاری برای ارسال اسناد، محصولات و کالاهای مهم است. حتی با ظهور کانال‌های ارتباطی دیجیتال مانند ایمیل، همچنان سنگ بنای استراتژی‌های بازاریابی، خدمات مشتری و تدارکات بسیاری از شرکت‌ها همین خدمات پستی است.

هدف اساسی یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین این است که هر مرسوله فردی را در سریع ترین زمان ممکن به چیزی که بتوان آن را به صورت انبوه رسیدگی کرد، تبدیل کند. بنابراین خدمات پستی برای آنکه کارآمد و مقرون به صرفه باشد، باید تا آنجا که ممکن است محصولات را به صورت انبوه پردازش کند.

همان گونه که در متن فوق اشاره شد، می توان گفت، دو شاخصه اصلی برای یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین، افزایش سرعت در ارسال کالای پستی و کاهش هزینه های مربوط به آن می باشد.

در ادامه ویژگی های یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین که در زمینه کاری خود موفق است ، بیان خواهیم کرد و در انتها یکی از شرکت های موفق در این حیطه کاری را معرفی خواهیم کرد.

 

 

ویژگی‌های ارائه دهندگان خدمات پستی برای فروشگاه‌ها 

1. ارسال سریع:

یکی از ویژگی‌های مهم ارائه دهندگان خدمات پستی برای فروشگاه‌ها، ارسال سریع و به موقع محصولات است. مشتریان امروزی انتظار دارند که سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند، بنابراین انتخاب یک ارائه دهنده خدمات پستی که قادر به ارسال سریع است، برای فروشگاه بسیار حائز اهمیت است.
 

2. امنیت:

فروشگاه‌ها باید اطمینان حاصل کنند که محصولات آن‌ها به صورت امن به مشتریان خود تحویل داده می‌شوند. ارائه دهندگان خدمات پستی باید دارای سیستم‌ها و فرآیندهای مناسب برای حفظ امنیت و سلامت محصولات باشند. این شامل بسته‌بندی مناسب، بیمه، ردیابی محموله و تأمین امنیت در حمل و نقل است.
 

3. پوشش منطقه‌ای گسترده:

فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، ممکن است سفارشاتی را از سراسر منطقه یا کشور دریافت کنند. انتخاب یک ارائه دهنده خدمات پستی که پوشش منطقه‌ای گسترده دارد، امکان ارسال سفارشات به هر نقطه‌ای را فراهم می‌کند و به فروشگاه کمک می‌کند تا به مشتریان در سراسر مناطق خدمت رسانی کند.
 

4. قابلیت ردیابی:

مشتریان علاقه دارند بتوانند مسیر حرکت سفارشات خود را در طول راه ردیابی کنند. ارائه دهندگان خدمات پستی باید امکان ردیابی سفارشات را از طریق سامانه‌های آنلاین فراهم کنند، تا مشتریان بتوانند وضعیت سفارش خود را در هر لحظه پیگیری کنند و از روند پیشرفت آگاه شوند.
 

5. قیمت مناسب:

هزینه‌های حمل و نقل برای فروشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است. انتخاب یک ارائه دهنده خدمات پستی که قیمت‌های رقابتی و مناسبی دارد، به فروشگاه کمک می‌کند تا هزینه‌های حمل و نقل را به حداقل برساند و در نتیجه قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه دهد.
 

6. خدمات پس از فروش:

در صورت بروز مشکلات یا ایرادات در حمل و نقل سفارشات، فروشگاه‌ها نیاز دارند تا با ارائه دهنده خدمات پستی در تماس باشند و مشکلات را رفع کنند. ارائه دهندگان خدمات پستی باید دارای یک سرویس مشتریان قوی باشند و به فروشگاه‌ها پشتیبانی کنند تا مشکلات را به سرعت حل کنند و رضایت مشتری را حفظ کنند.

قابل دسترس بودن در نقاط مختلف

یک از مواردی که موجب کاهش هزینه و زمان در ارسال کالای پستی می شود، این است که یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین، در مکان های مختلف وجود داشته باشد؛ بعبارتی یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین باید دارای نمایندگی و انبارهای متعدد در مکان های مختلف باشد. توجه کنید در این مورد، نقش یک مدیریت مرکزی بسیار دارای اهمیت می باشد. این مدیریت مرکزی است که کنترل می کند، کالا ها به تناسب نیاز در هر منطقه ، توزیع و نگهداری شوند.

بهره گیری از سیستم مدیریت لجستیک

در سطح دنیا، اگر شرکت‌ها بخواهند با شرکت ‌های مطرحی مانند آمازون رقابت کنند، به یک سیستم مدیریت لجستیک نیاز دارند تا به آنها در کاهش هزینه‌ها، سرعت بخشیدن به انجام سفارش‌ها و بهبود تحویل‌شان کمک کند.

سیستم مدیریت لجستیک ترکیبی از ابزارهای نرم افزاری است که فرآیندهای کسب و کار را از ابتدا تا انتها (از نقطه تولید تا مصرف) بهینه می کند. یک سیستم مدیریت لجستیک به افزایش کارایی در پردازش سفارش‌ها، مدیریت موجودی، انتقال سفارش‌ ها به مشتریان و در صورت لزوم بازگرداندن سفارش‌ ها کمک می‌ کند.

بهره گیری از یک سیستم مدیریت لجستیک با ارائه خدمات سریع، با کیفیت و دقیق به مشتریان شما به سود کسب و کارتان خواهد بود. چرا که این سیستم، به کاهش هزینه ها کمک می کند.

استفاده از هوش مصنوعی برای توزیع کالاها و بهینه سازی حمل و نقل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، هوش مصنوعی جایگاه ویژه ای در زمینه های مختلف کرده و در بسیاری از شاخه ها به کمک بشر آمده است. هوش مصنوعی (AI) به شبیه سازی هوش انسانی با نرم افزار اشاره دارد. هوش مصنوعی، مبتنی بر داده است و هر چه تعداد این داده ها بیشتر باشد، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت. هوش مصنوعی با دریافت ورودی ها و خروجی های یک فرایند، می تواند الگوریتم ها را استخراج کرده و با استفاده از الگوریتم ها برای یک داده ورودی جدید، خروجی را پیش بینی کند.

به عنوان مثال، میانگین سنی تعدادی  منطقه به عنوان ورودی و تعداد سفارشات محصولات ورزشی، به عنوان خروجی به هوش مصنوعی معرفی میگردد. هوش مصنوعی ارتباط و الگوی بین میانگین سنی افراد و علاقه مندی به محصولات ورزشی را استخراج می کند و پس از آن قابل استفاده است.  یعنی می تواند میانگین سنی یک منطقه جدید را دریافت کند و پیش بینی کند که چه تعداد محصولات ورزشی نیاز آن منطقه را تامین می کند. این مسئله بخصوص در انبارگردانی شرکت پست برای فروشگاه آنلاین حائز اهمیت است.

همچنین از هوش مصنوعی می توان در بهبود مسیرهای حمل و نقل و مسیریابی ایده آل در زمان های مختلف شبانه روز برای ارسال کالای پستی کالاها استفاده نمود.

برخورد صحیح با مشتریان

اینکه حیاتی ترین دارایی هر شرکتی مشتریان آن هستند، بنابراین باید مطمئن شوید که با مشتریان خود به درستی برخورد می کنید. بدون آنها، شما نمی توانستید و نمی توانید در راه اندازی شرکت پست برای فروشگاه آنلاین موفق باشید و به حیات خود ادامه دهید.  یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین، برای موفقیت در کسب و کا رخود، چه در همکاری با مشتریان تولیدکننده و چه در ارسال کالای پستی و برخورد با مشتریان مصرف کننده باید دارای برخورد صحیح با آنها باشد و با رعایت اصول اخلاقی، در جذب مشتریان بکوشد. برخی از اصول عبارتند از:

  • گوش دادن به آنها
  • عذرخواهی کردن در مواقع نیاز و پیشامد خطا یا اشتباه از جانب شما
  • جدی گرفتن مشتریان
  • داشتن آرامش هنگام برخورد با آنان
  • کمک به آنها تا حد امکان: گاهی اوقات سوالات و درخواست های مشتریان، تکراری، پیش پا افتاده و یا از نظر شما حوصله سر بر است؛ در این مواقع باید تمام تلاش خود را برای حل مسائل آنها داشته باشید. با رعایت همین اصل به ظاهر ساده و ارائه توضیحات لازم به مشتریان مصرف کننده می توانید به کاهش چشمگیر محصولات برگشتی کمک کنید.

برگزاری کلاسهای آموزشی برای پرسنل شرکت پست برای فروشگاه آنلاین می تواند در این زمینه مفید باشد.

 

ایجاد بسترهای فروش آنلاین

ایجاد بسترهای فروش آنلاین در یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین، می تواند یک خدمت عالی محسوب شود. افراد یا شرکت هایی وجود دارند که محصول خاصی را تولید می کنند یا دارا هستند، ولی به دلیل عدم آشنایی با فروش اینترنتی و تکنولوژی های مرتبط با آن، قادر به همکاری با یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین نیستند؛ لذا با فراهم آوری این امکان و درنظر گرفتن یک تیم مجرب  در زمینه ایجاد بستر برای فروش اینترنتی، می توانید علاوه بر کمک به این افراد یا شرکت ها ، یک گام از رقبای خود پیشی بگیرید.

                                             

تامین محصول برای فروشگاه های آنلاین

این مورد هم جزء خدمات مازاد و بعبارتی امتیاز برای یک شرکت پست برای فروشگاه آنلاین محسوب می شود. گاهی افرادی هستند که در زمینه تامین محصول دارای مشکلات و محدودیت هایی هستند ولی بستر فروش را دارند، با در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای تامین محصولات آنها می توانید در جذب هر چه بیشتر مشتریان موفق عمل کنید..

معرفی به صرفه ترین شرکت پست برای فروشگاه آنلاین

در این مقاله، تعدادی از ویژگی های  یک شرکت پست موفق در زمینه همکاری با فروشگاه های آنلاین را عنوان کردیم.

در همین راستا شما را با به صرفه ترین و کارآمدترین شرکت پستی برای فروشگاه آنلاین، یعنی شرکت پایگان آشنا خواهیم کرد.

پایگان از پیشگامان در زمینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بوده و نقش بزرگی در تغییر فرهنگ جامعه برای تحقق این منظور را داشته است. این شرکت در یک سیستم لجستیک، تمام خدمات مربوط به انبارداری و بسته بندی را به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه داده است تا فروشگاه‌ های اینترنتی بدون دغدغه، فقط به افزایش فروش خود فکر کنند. این شرکت دارای انبارهای اختصاصی متعدد و نمایندگی در تمام استان های کشور است . همچنین در زمینه تامین محصول برای فروشگاه های آنلاین و نیز ایجاد پلتفرم های فروش آنلاین نیز فعالیت می کند.

. در زیر به برخی از ویژگی‌ها و خدمات شرکت پایگان اشاره خواهیم کرد:


1. پوشش جهانی:

شرکت پایگان پوششی گسترده در سراسر جهان دارد و به فروشگاه‌ها امکان ارسال بسته‌ها به هر نقطه‌ای از دنیا را می‌دهد. این وسعت پوشش به فروشگاه‌ها امکان می‌دهد که به مشتریان خود در هر نقطه‌ای از جهان خدمات ارائه دهند.
 

2. ارسال سریع:

شرکت پایگان به ارسال سریع بسته‌ها متعهد است. با استفاده از شبکه حمل و نقل موثر خود، این شرکت قادر است سفارشات را در کمترین زمان ممکن تحویل دهد. این امکان به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا به مشتریان خود تجربه خرید سریع و رضایت‌بخشی را ارائه دهند.
 

3. ردیابی محموله:

پایگان به فروشگاه‌ها امکان ردیابی دقیق و آنلاین محموله‌ها را می‌دهد. این ویژگی به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که می‌توانند به راحتی وضعیت سفارش خود را پیگیری کنند و بدانند که بسته‌هایشان در کدام مرحله از حمل و نقل قرار دارد.
 

4. امنیت بالا:

شرکت پایگان به حفظ امنیت بسته‌ها در طول مسیر حمل و نقل توجه ویژه‌ای دارد. از بسته‌بندی حرفه‌ای تا استفاده از فناوری‌های امنیتی پیشرفته، همه جنبه‌های حفاظتی برای حفظ سلامت بسته‌ها تدارک دیده شده است.
 

5. خدمات پس از فروش:

شرکت پایگان تیمی از کارشناسان مجرب را در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، پشتیبانی لازم را ارائه کنند. این خدمات پس از فروش قوی، به فروشگاه‌ها امکان می‌دهد با اطمینان به شرکت پایگان روی آورند و در مورد مشکلات به سرعت و به صورت حرفه‌ای مورد رسیدگی قرار گیرند.
 

6. تنوع خدمات:

پایگان به فروشگاه‌ها خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد، از جمله خدمات اسنادی، خدمات بین‌المللی، خدمات عادی و اولویت دار، خدمات ویژه برای بسته‌های حساس و بیمه بسته‌ها. این تنوع خدمات به فروشگاه‌ها امکان می‌دهد انتخابی را براساس نیازهای خود داشته باشند و بهترین خدمات را برای مشتریانشان فراهم کنند.
 

پایگان بستری هوشمند برای ارائه خدمات به کسب ‌و کار شماست. شما می توانید در تمامی امور مربوط به فروشگاه اینترنتی از  انتخاب محصول برای کسب و کار اینترنتی گرفته تا  راه اندازی کسب و کار اینترنتی به بهترین نحو، از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

 

0 دیدگاه

ما در تلاشیم تا با همدیگر مطالب زیادی یاد بگیریم

بهترین روش ارسال روغن با پست
05شهریور
  • 0
  • 903

بهترین روش ارسال روغن با پست

بهترین روش برای ارسال روغن با پست به عوامل مختلفی، از جمله وزن و حجم بسته، محدودیت‌ها و قوانین حمل و نقل، مقصد نهایی و نیازهای شما بستگی دارد. 

برای ارسال روغن با پست، توصیه می‌شود با ارائه دهنده خدمات پست محلی یا بسته‌بندی و حمل و نقل مورد نظرتان تماس بگیرید تا بهترین روش ارسال را براساس نیازهای خاصتان م

ادامه مطلب
بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس
06شهریور
  • 0
  • 783

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس

ایکامرس (E-commerce) به فروش و خرید کالاها و خدمات از طریق اینترنت اشاره دارد. در این مدل تجارت، تراکنش‌های تجاری بین فروشنده و خریدار از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل یا سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی انجام می‌شود. ایکامرس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات پرداخت الکترونیکی و ارسال سریع کال

ادامه مطلب
مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب
11شهریور
  • 0
  • 2083

مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب

امروزه فروش کتاب به صورت آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است و مشتریان می توانند بسیاری از عنوان کتاب های کمیاب را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. بر این اساس فروشگاه های آنلاین کتاب برای ارسال کتاب باید از خدمات پستی رسمی و معتبر استفاده کنند. در اکثر شهرهای بزرگ، شرکت‌ های پستی معتبری وجود دارند که خدمات ارسال کت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله آنلاین با پایگان
12شهریور
  • 0
  • 742

ارسال مرسوله آنلاین با پایگان

در دنیای امروز، ارسال مرسوله‌ها به سرعت و امانت بالا اهمیت بسیاری دارد. یکی از راه‌های پرطرفدار برای ارسال مرسوله آنلاین، استفاده از سرویس‌های ارسال پیک مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان یکی از پیشروهای ایرانی در زمینه ارائه خدمات ارسال سریع و آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به مشت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله یک روزه با پایگان
12شهریور
  • 5
  • 1134

ارسال مرسوله یک روزه با پایگان

ارسال مرسوله‌ها و بسته‌ها با سرعت و امانت بالا از جمله نیازهای اساسی هر سازمان یا فردی است که در فعالیت‌های روزمره خود نیازمند ارسال و دریافت مرسوله‌ها می‌باشد. یکی از راه‌های موثر و محبوب برای انجام این فرآیند، استفاده از خدمات پیک و ارسال مرسوله یک روزه با شرکت‌هایی مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان ب

ادامه مطلب
تماس با ما: 54124-021