بهترین روش ارسال تابلو با پست

بهترین روش ارسال تابلو با پست بهترین روش ارسال تابلو با پست
  • 1402/05/29
  • 1314
  • 0
بهترین روش ارسال تابلو با پست

 

مزایای استفاده از خدمات شرکت‌های پستی برای ارسال تابلو


استفاده از خدمات پستی یکی از قدیمی ‌ترین روش ارسال بسته‌ها و مرسولات پستی است که در گذشته بیشتر برای ارسال نامه مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه بسیاری از افراد با توجه به حیطه فعالیت شغلی خود، کالاهای مختلفی از جمله تابلو را به مکان های دور و نزدیک کشور ارسال می کنند. 
از طرفی در گذشته جا به جایی کالاها به شیوه سنتی و تنها توسط اشخاص انجام می گرفت اما با روی کار آمدن شرکت های حمل و نقل مرسوله، فرایند انتقال کالا تسهیل شده است. به طوری که شاهد هستیم در سال‌ های اخیر شرکت‌های لجستیک بسیاری در اقصی نقاط کشور در زمینه حمل بار سریع و ارزان فعالیت دارند. در واقع شما با استفاده از خدمات پستی این شرکت‌ ها می‌ توانید ثبت و سفارش آنلاین مرسوله و کالای خود را از درب مبدأ تا درب مقصد با کمترین هزینه و صرفه جویی در زمان انجام دهید. اغلب این شرکت های پستی دارای خدمات متنوعی هستند که توانسته رضایت مردم به خوبی جلب کنند.

شرایط و ضوابط ارسال تابلو با پست


شرکت های پستی برای ارسال تابلو شرایط و ضوابط خاص خود را دارند. به طوری که بسته به ابعاد و وزن تابلوی شما، روش ‌های مختلفی برای ارسال مرسوله شما با پست ارائه می دهند. در زیر، چند روش رایج برای ارسال تابلو با پست را بررسی خواهیم کرد:

بسته بندی مناسب


ابتدا باید تابلو را به طور کامل و با دقت بسته بندی کنید. استفاده از مواد محافظ مانند فوم، کاغذ مقوایی یا جعبه ‌های محافظ، می ‌تواند از آسیب دیدن تابلو در حین حمل جلوگیری کند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که تابلو به درستی درون بسته بندی شده و ثابت است.

ارسال تابلو کوچک با پست


اگر تابلوی شما ابعاد کوچکتری دارد و وزن زیادی ندارد، می ‌توانید از خدمات پست پیشتاز استفاده کنید. این خدمت به شما امکان ارسال سریعتر و پیگیری آسانتر از مرسوله را می‌ دهد. اطلاعات لازم را دریافت کرده و مراحل ارسال را طبق دستورالعمل پستی دنبال کنید.

ارسال تابلو بزرگ با پست

شماره تماس:  66465122 - 021
اگر تابلوی شما ابعاد بزرگتری دارد، ممکن است برای ارسال با پست نیاز به بسته ‌بندی مناسبی داشته باشید. در این شرایط، بهتر است با کارشناسان شرکت پستی تماس بگیرید و اطلاعاتی از آنها درباره نحوه بسته‌ بندی و ارسال تابلوی بزرگتر دریافت کنید. به طور قطع آنها راهنمایی‌ های مفیدی برای بسته‌ بندی، تنظیمات ارسال و هزینه مربوطه ارائه خواهند داد.

بیمه مرسوله پستی


در نظر داشته باشید که برای تابلویی که ارزش هنری یا مالی بالایی دارد، م ی‌توانید بیمه بسته ‌بندی و حمل و نقل بگیرید. این بیمه ممکن است در صورت بروز هرگونه آسیب و خسارت در طول حمل و نقل، جبران خسارت را بر عهده بگیرد.

ردیابی ارسال تابلو با پست


اگر ارسال تابلو با پست برای شما اهمیت دارد، می‌ توانید از خدمات ردیابی ارسال استفاده کنید. برخی شرکت ‌های پستی این امکان را به شما می‌ دهند که با استفاده از شماره پیگیری، مراحل ارسال تابلوی خود را به صورت آنلاین پیگیری کنید.

روش بسته بندی تابلو برای ارسال با پست


یکی از اقدامات مهم برای ارسال مرسولات پستی حاوی تابلو، روش بسته بندی آن است. پس برای بسته بندی تابلوها به ویژه در ابعاد بزرگ و دارای ارزش هنری و مالی به پوشش حباب هوا، کارتن محکم و چسب بسته بندی نیاز خواهید داشت. اغلب شرکت‌ های پستی از این روش برای حفظ و نگهداری تابلو در فرایند نقل و انتقال استفاده می‌کنند. به طوری که یک کارتن یا مقوای ضخیم را از قسمت جلو و نمای اصلی تابلو قرار می‌دهند و کل آن را با نایلون حباب دار می‌ پیچند و با چسب آن را ثابت نگه می دارند. سپس تابلو بسته بندی شده را در صورت داشتن ابعاد مناسب درون کارتن قرار می دهند. البته حمل چنین اقلامی که احتمال ورود آسیب به آنها زیاد است باید به صورت عمودی انجام شود.

هزینه ارسال تابلو با پست


برای محاسبه هزینه ارسال تابلو با پست عوامل مختلفی اعم از وزن، ابعاد، و مقصد تابلو بستگی دارد و متناسب با آنها هزینه حمل و نقل قابل محاسبه است. پرداخت هزینه این نوع مرسوله پستی برعهده مشتری است و شرکت پست آن را از طریق روش‌ هایی که اعلام می‌ کند، مطالبه خواهد کرد.
در این رابطه توصیه می‌ شود قبل از ارسال تابلو، با شرکت پست مورد نظر تماس بگیرید و جزئیات و الزامات ارسال را بررسی کنید. همچنین، بهتر است تا تابلوی خود را برای ارسال بیمه کنید تا در صورت وقوع هر گونه خسارت در طول حمل و نقل تحت پوشش بیمه باشد.
کلام آخر
امروزه شرکت ‌های پست بسیاری در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و شما به راحتی می‌ توانید محصولات و کالای مورد نظر خود را با استفاده از یکی روش های پست برای مشتری ارسال کنید. در این مقاله درباره بهترین روش ارسال تابلو با پست صحبت کردیم و نحوه بسته بندی و اهمیت آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. ارسال تابلو از طریق شرکت ‌های لجستیک مانند شرکت لجستیک پایگان به دلیل ارزشمند بودن و داشتن ابعاد بزرگ بسیار به صرفه خواهد بود. در صورت استفاده از خدمات پستی پایگان می‌ توانید از امتیاز ارسال فوری در تهران، ارسال پستی در سراسر کشور، انبارداری، بسته بندی، پرداخت در محل، پنل مدیریتی و سایر خدمات مورد نیاز فروشگاه‌ های اینترنتی بهره مند شوید. برای .اطلاع از هزینه‌ ‌ها و مراحل انجام کار با کارشناسان ما تماس بگیرید.
شماره تماس:  66465122 - 021

0 دیدگاه

ما در تلاشیم تا با همدیگر مطالب زیادی یاد بگیریم

بهترین روش ارسال روغن با پست
05شهریور
  • 0
  • 911

بهترین روش ارسال روغن با پست

بهترین روش برای ارسال روغن با پست به عوامل مختلفی، از جمله وزن و حجم بسته، محدودیت‌ها و قوانین حمل و نقل، مقصد نهایی و نیازهای شما بستگی دارد. 

برای ارسال روغن با پست، توصیه می‌شود با ارائه دهنده خدمات پست محلی یا بسته‌بندی و حمل و نقل مورد نظرتان تماس بگیرید تا بهترین روش ارسال را براساس نیازهای خاصتان م

ادامه مطلب
بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس
06شهریور
  • 0
  • 788

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس

ایکامرس (E-commerce) به فروش و خرید کالاها و خدمات از طریق اینترنت اشاره دارد. در این مدل تجارت، تراکنش‌های تجاری بین فروشنده و خریدار از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل یا سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی انجام می‌شود. ایکامرس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات پرداخت الکترونیکی و ارسال سریع کال

ادامه مطلب
مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب
11شهریور
  • 0
  • 2093

مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب

امروزه فروش کتاب به صورت آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است و مشتریان می توانند بسیاری از عنوان کتاب های کمیاب را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. بر این اساس فروشگاه های آنلاین کتاب برای ارسال کتاب باید از خدمات پستی رسمی و معتبر استفاده کنند. در اکثر شهرهای بزرگ، شرکت‌ های پستی معتبری وجود دارند که خدمات ارسال کت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله آنلاین با پایگان
12شهریور
  • 0
  • 746

ارسال مرسوله آنلاین با پایگان

در دنیای امروز، ارسال مرسوله‌ها به سرعت و امانت بالا اهمیت بسیاری دارد. یکی از راه‌های پرطرفدار برای ارسال مرسوله آنلاین، استفاده از سرویس‌های ارسال پیک مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان یکی از پیشروهای ایرانی در زمینه ارائه خدمات ارسال سریع و آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به مشت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله یک روزه با پایگان
12شهریور
  • 5
  • 1142

ارسال مرسوله یک روزه با پایگان

ارسال مرسوله‌ها و بسته‌ها با سرعت و امانت بالا از جمله نیازهای اساسی هر سازمان یا فردی است که در فعالیت‌های روزمره خود نیازمند ارسال و دریافت مرسوله‌ها می‌باشد. یکی از راه‌های موثر و محبوب برای انجام این فرآیند، استفاده از خدمات پیک و ارسال مرسوله یک روزه با شرکت‌هایی مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان ب

ادامه مطلب
تماس با ما: 54124-021