معرفی سریع‌ترین روش های ارسال کالا

معرفی سریع‌ترین روش های  ارسال کالا معرفی سریع‌ترین روش های  ارسال کالا
  • 1400/12/16
  • 3024
  • 2
معرفی سریع‌ترین روش های ارسال کالا

فروشگاه‌های اینترنتی برای ارسال کالا به به مشتریان خود با توجه به نوع محصول، هزینه در نظر گرفته شده برای ارسال، درخواست مشتری و بسیاری موارد دیگر، روش مناسب ارسال کالا را انتخاب می‌کنند.

در این میان بعضی فروشگاه‌های اینترنتی به دنبال سریع‌ترین روش ارسال کالا هستند تا رضایت مشتری خود را جلب کنند، البته گاهی ارسال سریع درخواست مشتری است و فروشگاه برای وفادار کردن مشتری می بایست این خدمت را ارائه دهد.

در مقاله انواع روش های ارسال کالا مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم تا شما به راحتی بتوانید روش ارسال مناسب خود را انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با سریع‌ترین روش‌های ارسال کالا آشنا کنیم و بررسی کنیم که برای ارسال چه نوع کالاهایی می‌توان از سریع‌ترین روش ارسال کالا استفاده کرد.

سریع ترین روش ارسال کالا

 

ویژگی سریع‌ترین روش ارسال کالا

در بیشتر موارد، سریع‌ترین روش ارسال کالا، ارسال فوری یا ارسال اکسپرس است. برای اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. اما، مزایای این روش ارسال عبارتند از:

1. سرعت تحویل بالا: با انتخاب روش ارسال فوری، کالای شما در کمترین زمان ممکن به مقصد می‌رسد. در بسیاری از موارد، این روش ارسال، معمولاً تا ۲۴ یا ۴۸ ساعت زمان می‌برد.

2. پیگیری آسان: اغلب شرکت‌های پستی و شرکت‌های حمل و نقل، برای روش ارسال فوری، خدمات پیگیری خاصی را ارائه می‌دهند. این امکان به شما داده می‌شود تا به راحتی وضعیت ارسال کالای خود را پیگیری کنید.

3. امنیت بیشتر: با توجه به اینکه کالای شما با روش ارسال فوری در کمترین زمان ممکن به مقصد می‌رسد، احتمال از دست دادن یا آسیب دیدن کالا کمتر می‌شود. همچنین، بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل، برای روش ارسال فوری، بیمه کالا را نیز ارائه می‌دهند.

4. رضایت مشتری بیشتر: با انتخاب روش ارسال فوری، شما می‌توانید باعث رضایت بیشتر مشتریان خود شوید. در بسیاری از موارد، مشتریان به خاطر سرعت تحویل کالا، به شرکت شما وفادار می‌شوند و در آینده هم از خدمات شما استفاده می‌کنند.

5. ارائه خدمات اضافی: برخی از شرکت‌های حمل و نقل، به مشتریان خود خدمات اضافی را نیز در کنار روش ارسال فوری ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، برخی شرکت‌ها برای ارسال فوری، خدمات بسته‌بندی و برچسب‌زنی را نیز ارائه می‌دهند.

با توجه به مزایای فوق، ارسال فوری می‌تواند بهترین گزینه برای ارسال کالای شما باشد، اگر هزینه آن برای شما قابل قبول است.

انواع ارسال سریع کالا

ارسال سریع کالا با شرکت‌های پستی خصوصی (لجستیکی)

یکی از سریع‌ترین روش‌های ارسال کالا، همکاری با شرکت‌های پستی خصوصی و برون‌سپاری خدمات ارسال به آنهاست.

همانطور که قبلا توضیح داده‌ایم، این شرکت‌ها با داشتن پیک اختصاصی و پنل منحصر بفرد، یکی از سریع‌ترین و با کیفیت‌ترین ارسال‌ها را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در مقاله بهترین شرکت‌های پستی ایران با تعدادی از این شرکت‌ها آشنا شوید. در این نوع روش ارسال سریع کالا، معمولا هزینه ارسال نسبت به روش‌های دیگر بالاتر است. نکته مثبت این نوع روش ارسال سریع، کیفیت بالای ارسال است و اینکه در صورت همکاری با شرکت لجستیکی مناسب مانند شرکت پایگان که در سراسر ایران نمایندگی دارد، شما می‌توانید از ارسال سریع در سراسر کشور بهره‌مند شوید.

ارسال سریع کالا با پیک استخدامی فروشگاه

یکی از انتخاب‌های فروشگاه‌های انلاین استخدام پیک به عنوان سریع‌ترین روش ارسال کالا است. این روش ارسال، روشی هزینه‌بر است و و با اینکه در تعداد سفارشات پایین کاربردی است اما همچنان هزینه‌بر است. ایراد بعدی این روش ارسال سریع کالا این است که فقط محدود به شهری است که فروشگاه در آن مستقر است. مثلا برای یک فروشگاه اینترنتی که در تهران است، استخدام پیک فقط برای تهران قابل اجرا است و مسلما فروشگاه نمی‌تواند در سرسر ایران ایران پیک استخدام کند.

روش‌های سریع ارسال کالا

ارسال  سریع کالا با پست ویژه

یکی از خدمات شرکت پست ارسال سریع و 1 روزه در شهرهای تهران و کرج هست. این روش به عنوان سریع‌ترین روش ارسال پستی است که از طریق باجه‌های پستی امکان پذیر است. نکته منفی این روش ارسال سریع این است که برای سفارشات پرداخت در محل قابل اجرا نمی‌باشد و پرداخت باید به صورت آنلاین انجام شده باشد. همچنین در سراسر کشور قابل اجرا نمی‌باشد . برای استفاده از این روش شما می‌بایست به صورت حضوری به باجه‌های پستی مراجعه کنید و این روش ارسال سریع نیازمند به قرارداد با شرکت پست نمی‌باشد.

ارسال سریع کالا با پست پیشتاز

یکی دیگر از خدمات شرکت پست برای ارائه سریع‌ترین روش ارسال کالا، پست پیشتاز می‌باشد. البته این روش نسبت به روش‌های فوق سرعت کمتری دارد اما نسبت به پست سفارشی سریع‌تر است. هزینه پست پیشتاز از پست سفارشی بیشتر می‌باشد و از اول خردادماه 1400 برای فروش‌های اینترنتی ارسال سفارشی به کلی لغو شد و سفارشات فقط به صورت پیشتاز ارسال می‌شوند. 

برای ارسال به صورت پیشتاز هم می‌توانید به باجه‌های پستی مراجعه کنید و هم با قرارداد با شرکت پست می‌توانید برای ارسال سفارشات خود از این روش ارسال سریع استفاده کنید.

مقایسه روش های  سریع ارسال کالا

با توجه به جدول بالا و مطالعه مقاله‌های انواع روش‌های ارسال کالا و بهترین شرکت‌های پستی خصوصی، شما می‌توانید هزینه‌ها و کیفیت انواع ارسال را به صورت جزئی و دقیق بررسی کنید و به راحتی سریع‌ترین روش ارسال کالا انتخاب کنید.

توجه داشته باشید لزوما ارسال سریع نشان دهنده یک ارسال خوب نیست. ارسال با کیفیت ارسالی است که مطابق با نوع محصول باشد و کمترین آسیب را برای محصول به همراه داشته باشد و در کنار آن در زمان درست به دست مشتری برسد. و مهم‌تر از همه توسط تیم‌های حرفه‌ای انجام شود تا دغدغه ارسال را از شما بگیرد و شما به عنوان مدیر یک فروشگاه اینترنتی فقط به امر فروش بپردازید.

 

 

 

سوالات متداول

  • آیا هزینه ارسال فوری برای همه کالاها یکسان است؟

هزینه ارسال فوری معمولاً بسته به وزن و ابعاد کالا، منطقه مقصد و شرکت حمل و نقل متفاوت است. بنابراین، هزینه ارسال فوری برای همه کالاها یکسان نیست و بسته به شرایط مختلف ممکن است تغییر کند.همچنین، برخی از فروشگاه‌ها و شرکت‌های حمل و نقل، برای برخی از کالاها ارسال رایگان یا با هزینه کمتری را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، در برخی فروشگاه‌ها، ارسال فوری برای سفارشاتی که بیشتر از یک مقدار خاصی خریداری شده‌اند، رایگان است.

چطور می‌توانم هزینه ارسال فوری را برای کالای خود تخمین بزنم؟

 

برای تخمین هزینه ارسال فوری کالای خود، باید اطلاعاتی مانند وزن، ابعاد، منطقه مبدأ و مقصد کالا را به شرکت‌های پستی و شرکت‌های حمل و نقل ارائه دهید. برخی از شرکت‌های حمل و نقل، ابزارهایی را برای محاسبه هزینه ارسال کالا ارائه می‌دهند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هزینه ارسال فوری را برای کالای خود تخمین بزنید.

 

 

 

خدمات ارسال پایگان

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در صورت سوال و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

2 دیدگاه

  • avatar
    امیرمهدی نیکوکار

  • avatar

ما در تلاشیم تا با همدیگر مطالب زیادی یاد بگیریم

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس
06شهریور
  • 0
  • 802

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس

ایکامرس (E-commerce) به فروش و خرید کالاها و خدمات از طریق اینترنت اشاره دارد. در این مدل تجارت، تراکنش‌های تجاری بین فروشنده و خریدار از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل یا سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی انجام می‌شود. ایکامرس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات پرداخت الکترونیکی و ارسال سریع کال

ادامه مطلب
مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب
11شهریور
  • 0
  • 2143

مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب

امروزه فروش کتاب به صورت آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است و مشتریان می توانند بسیاری از عنوان کتاب های کمیاب را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. بر این اساس فروشگاه های آنلاین کتاب برای ارسال کتاب باید از خدمات پستی رسمی و معتبر استفاده کنند. در اکثر شهرهای بزرگ، شرکت‌ های پستی معتبری وجود دارند که خدمات ارسال کت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله آنلاین با پایگان
12شهریور
  • 0
  • 763

ارسال مرسوله آنلاین با پایگان

در دنیای امروز، ارسال مرسوله‌ها به سرعت و امانت بالا اهمیت بسیاری دارد. یکی از راه‌های پرطرفدار برای ارسال مرسوله آنلاین، استفاده از سرویس‌های ارسال پیک مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان یکی از پیشروهای ایرانی در زمینه ارائه خدمات ارسال سریع و آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به مشت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله یک روزه با پایگان
12شهریور
  • 5
  • 1167

ارسال مرسوله یک روزه با پایگان

ارسال مرسوله‌ها و بسته‌ها با سرعت و امانت بالا از جمله نیازهای اساسی هر سازمان یا فردی است که در فعالیت‌های روزمره خود نیازمند ارسال و دریافت مرسوله‌ها می‌باشد. یکی از راه‌های موثر و محبوب برای انجام این فرآیند، استفاده از خدمات پیک و ارسال مرسوله یک روزه با شرکت‌هایی مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان ب

ادامه مطلب
افزایش تعرفه های پست در سال 1403
19اردیبهشت
  • 0
  • 26

افزایش تعرفه های پست در سال 1403

افزایش تعرفه های پست از سمت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به صورت سالانه و گاها طی چند مرحله انجام می‌شود. از آنجایی که تعرفه نهایی قابل پرداخت در شرکت پست، شامل موارد گوناگونی است، در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را با این موارد آشنا کنیم تا بتونید دقیق

ادامه مطلب
تماس با ما: 54124-021