نوشته های تازه

برونسپاری لجستیک ؛ راهکاری برای موفقیت کسب و کارها

برونسپاری لجستیک ؛ راهکاری برای موفقیت شرکت های فروش

مدیران می‌خواهند همه فعالیت هایشان را با حداکثر بازده و کمترین هزینه انجام دهند، مانند آن دسته از فعالیتهایی که در حوزه‌ی کاری‌ِشان نیستند اما اهمیت بسیاری برایشان دارند، همانند لجستیک و حمل و نقل. مدیران متوجه شدند مزیت رقابتیشان – یعنی آنچه با آن می‌توانند دیگر رقبایشان را شکست …

بیشتر بخوانید »

محاسبه هزینه پستی، با روشی ساده و سریع

نحوه محاسبه هزینه پستی

هزینه پستی چیست؟ نحوه ی محاسبه هزینه پستی چگونه است؟ اگر در این موضوعات نیازمند اطلاعات هستید، با ما همراه باشید. هنگامی که کسب و کارها بر روی بستر فناوری جای گرفتند و سعی کردند تمام خدمات و عملیات خود را بروز رسانی کنند، در وقت و هزینه های خود …

بیشتر بخوانید »

پیش‌بینی تکنولوژی‌های مورد استفاده در آینده شرکت‌های لجستیکی طرف سوم

آینده لجستیک و تکنولوژی های مورد استفاده

صنعت لجستیک در حال عبور از تغییرات و تحولات سریع می‌باشد. آینده این صنعت پر است از خلاقیت و تکنولوژی. از هنگامی که تکنولوژی‌های جدیدی مثل اینترنت اشیاء، ارسال بسته با پهبادها (هواپیماهای بدون سرنشین) و رانندگی و استفاده از خودروهای بدون راننده (خودران) را تنها جزئی از داستان های …

بیشتر بخوانید »

رهگیری مرسولات پستی از طریق کد ملی

رهگیری مرسولات پستی از طریق کد ملی

برای همه ی ما پیش آمده که بعضی از مرسولات پستی مانند اسناد اداری، گواهینامه، نظام وظیفه و … مدت زیادی زمان می برد تا بدست مان برسد. از آنجایی که این مرسوله ها برای ما مهم هستند و به آنها احتیاج داریم، پیگیری موقعیت آن‌ها از ضررویات است که …

بیشتر بخوانید »

حراجمعه های ایرانی؛ از فروش چند برابری در حراجی تا مشکلات پیش روی فروشگاه‌های اینترنتی

حراجمعه های ایرانی؛ از فروش چند برابری در حراجی تا مشکلات پیش روی فروشگاه‌های اینترنتی

چند سالی است که موضوع جمعه سیاه یا حراجمعه در ایران مطرح شده است. رویدادی که یکی از بزرگترین حراجی‌ها در سال است. در این مطلب درباره این رویداد بطور اجمالی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید. تاریخچه جمعه سیاه یا بلک فرایدی (Black Friday) جمعه سیاه، بزرگترین رویداد …

بیشتر بخوانید »

فروشگاه والمارت برای رقابت جدی با آمازون، در حال همکاری با شرکت مایکروسافت است

والمارت برای رقابت جدی با آمازون، در حال همکاری با شرکت مایکروسافت است

فروشگاه والمارت سومین خرده‌فروشی در ایالات متحده، قصد دارد با همکاری مایکروسافت، مسیر دیجیتالی شدن را با سرعت بیشتری طی کند و به رقیب بزرگ‌تری برای آمازون در خرده‌فروشی آنلاین تبدیل شده و حتی از آن پیشی بگیرد. مایکروسافت اعلام کرده است که همکاری خوبی را با شرکت والمارت شکل …

بیشتر بخوانید »

اهمیت شرکت های لجستیکی طرف سوم در رونق تجارت الکترونیک

اهمیت شرکت های لجستیکی طرف سوم در رونق تجارت الکترونیک

با توجه به اهمیت تمرکز بازرگانان به فعالیتها و کسب‌وکارهای اصلی خود، اهمیت برونسپاری برخی فعالیتها بیش ‌از پیش نمایان میشود و بیشتر شرکت و سازمان‌ها به این سمت حرکت کرده‌اند. به همین خاطر در دهه‌های اخیر برونسپاری فعالیتهای لجستیکی نیز در بطور چشمگیری افزایش یافته و این مسأله منجر …

بیشتر بخوانید »

سرویس پرداخت در محل خدمتی با ارزش افزوده، برای فروش‌های اینترنتی

سرویس پرداخت در محل، خدمتی با ارزش افزوده مناسب برای فروش‌های اینترنتی

پرداخت در محل یا (COD (Cash On Delivery نوعی تراکنش مالی است که در آن هزینه محصول در زمان تحویل دریافت می‌گردد. نحوه پرداخت وجه می‌تواند به صورت نقدی یا با استفاده از کارت‌های اعتباری باشد. در بسیاری از کشورها، خرده‌فروشی‌های اینترنتی برای فروش محصولات خود از این روش استفاده …

بیشتر بخوانید »

نسل های مختلف لجستیک و شرکت های لجستیکی

نسل های مختلف شرکت های لجستیکی

بعد از آشنایی مختصر و ساده‌ای که در مطلب هفته قبل درمورد معرفی لجستیک داشتیم، بهتر است با انواع شرکت های لجستیکی بر مبنای وسعت و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، آشنا شویم. سازمان ها در سرتاسر جهان به دنبال تاکتیک و تکنیک‌هایی جهت بقا درفضای رقابتی پرتلاطم امروزی هستند. …

بیشتر بخوانید »

پرش ۳۲ پله ای ایران در صنعت لجستیک جهانی

بر اساس آخرین گزارش بانک جهانی در مورد عملکرد لجستیکی کشورهای جهان، ایران با یک جهش ۳۲ پله ای  در سال ۲۰۱۸ به رده ۶۴ دنیا دست یافته است. گزارش قبلی منتشر شده در سال ۲۰۱۶ که بر اساس شاخص عملکرد لجستیک اعلام می شود نیز بهبود قابل توجه ایران …

بیشتر بخوانید »

آشنایی با صنعت لجستیک؛ معرفی و کاربردها

آشنایی با صنعت لجستیک؛ معرفی و کاربردها

شاید واژه “لجستیک” یا عملیات لجستیکی، برای بسیاری از مردم و حتی درصد زیادی از مدیران کسب و کار، واژه‌ای نامفهوم و غریبه باشد. این در حالی است که شاید همه آنها روزانه با این حوزه از کسب و کار در ارتباط بوده یا به آن وابسته باشند. شاید دلیل …

بیشتر بخوانید »

نکاتی برای جلوگیری از شکست فروشگاه های اینترنتی

نکاتی برای جلوگیری از شکست فروشگاه‌های اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند فرصت فوق‌العاده‌ای را برای افزایش درآمد شما ایجاد نماید. شروع یک کسب وکار اینترنتی میتواند سریع، آسان و تقریبا ارزان باشد. اما این را باید در نظر داشت که میانگین درصد شکست فروشگاه‌های اینترنتی ۸۰ درصد می‌باشد که برخی تا ۹۷ درصد هم تخمین زده …

بیشتر بخوانید »

به بهانه روز جهانی پست

روز جهانی پست

کلمه پست اولین مفهمومی را که از ذهن میگذراند نامه و ارسال آن است. اما پست فراتر از ارسال نامه عمل میکند و ارسال تمامی بسته ها اعم از کالا، نامه و هرچیز قابل ارسال را انجام میدهد. یک قدم جلوتر، ارسال خریدهای اینترنتی شما از طریق پست است. این …

بیشتر بخوانید »

معرفی فروشگاه‌های اینترنتی برتر دنیا؛ فروشگاه اینترنتی Wish

معرفی فروشگاه‌های اینترنتی برتر دنیا؛ فروشگاه اینترنتی Wish

در ادامه معرفی فروشگاه‌های اینترنتی برتر، با شرکت Wish، یکی از برترین شرکت‌های تجارت الکترونیک امریکایی آشنا خواهیم شد. وب سایت ویش یک پلتفرم خرید آنلاین میباشد که به شما اجازه میدهد میلیون ها محصول را با قیمت های باورنکردنی و تخفیفات بسیار عالی خرید کنید. سایت ویش داری بیش …

بیشتر بخوانید »

معرفی برترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیا؛ فروشگاه اینترنتی کاستکو (Costco.com)

معرفی و تاریخچه فروشگاه‌های زنجیره‌ای Costco

فروشگاه كاستكو يكي از بزرگترين فروشگاهاي زنجيره‌اي آمريكا مي‌باشد كه علاوه بر امريكا در بسياري از كشورهاي ديگر جهان نیز شعبه دارد. در این فروشگاه و فروشگاه اینترنتی آن شما می توانید اجناس باکیفیت‌تر و ارزان‌تر خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه، با ما همراه باشید. معرفی و …

بیشتر بخوانید »