آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است ؟ + نکات مهم

آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است ؟ + نکات مهم آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است ؟ + نکات مهم
  • 1402/05/30
  • 15365
  • 0
آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است ؟ + نکات مهم

همه چیز راجع به اداره پست تهران


اگر می‌خواهید به پاسخ مناسبی از پرسش آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است؟ دست پیدا کنید. می‌بایست تا درباره تاریخچه اداره پست اطلاعاتی داشته‌باشید. در گذشته برای ارسال نامه و بسته‌های مختلف از مکانی به مکان دیگر از روش‌های همچون چاپار و کبوتر نامه رسان استفاده می‌شد. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی روش‌های جدیدتری برای ارسال و دریافت به وجود آمد. امروزه برای ارسال مرسولات از مکانی به مکان دیگر می‌توانید از شرکت پست کمک بگیرید. این شرکت در سال ۱۳۰۷ تاسیس شد و زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری می‌باشد و مرسولات پستی شما را با بهترین روش موجود از مبدا تا مقصد جابجا می‌کند. در نتیجه تهران قطب شرکت‌های پستی محسوب می‌شود. در نتیجه سوالی که شرکت پست باید به آن پاسخگو باشد این است که آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است؟ برای پاسخ این پرسش تا انتها این مقاله را مطالعه کنید. 

چگونه مرسولات پستی خود را پیگیری کنیم؟


افرادی که به دنبال اطلاعاتی نظیر اینکه اداره پست تهران جمعه ها باز است. در ابتدا می‌خواهند تا درباره پیگیری مرسوله خود آگاهی داشته‌باشند. یکی از امکاناتی که امروزه در اداره پستی تهران رواج یافته‌است، پیگیری مرسولات می‌باشد. این امکان توسط سایت www.tracking.post.ir قابل انجام است. چرا که وقتی مرسوله خود را از طریق شرکت پستی به سمت مقصد مورد نظر ارسال می‌کنید، کدی به عنوان کد رهگیری به شما داده می‌شود. برای پیگیری کافی است تا وارد سایت شوید و کد مورد نظر را در آن جا وارد کنید. در صورت صحیح بودن کد رهگیری تمامی اطلاعات مربوط به کالای شما نمایش داده می‌شود. به علاوه این کد به شما می‌گوید که بسته فعلی شما در چه شرایطی است. همین امکان باعث شده تا افراد زیادی از ارسال کالای خود به کمک پست استفاده کنند. 

ساعت کاری اداره پست تهران به چه صورت می‌باشد؟


حال به بخش اصلی مقاله می‌رسیم. قبل از پاسخ به این سوال که آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است؟ نیاز می‌باشد تا با ساعت کاری کلی اداره پست آشنا شویم. ساعت کاری اداره پست در روزهای عادی معمولا از ساعت ۸ صبح شروع و تا ساعت ۳۰/۱۴ ادامه دارد به علاوه در روز پنجشنبه نیز این ساعت از ۸ تا ۳۰/۱۳ تغییر پیدا می‌کند. خدمات پذیرش بسته‌های پستی برای ارسال به مقصد متقاضیان در باجه‌های پست مرکزی تهران در ساعت‌های کاری عصر و روزهای تعطیل انجام می‌شود. همچنین این ادارات در روزهای تعطیل رسمی در تقویم فعالیت ندارند. به همین جهت افرادی که کار مهمی بابت ارسال و دریافت کالای خود در روز جمعه هستند، باید چه اقدامی انجام دهند؟ برای پاسخ این پرسش پست پیشتاز به این دسته از افراد توصیه می‌شود. 

پست پیشتاز در روز جمعه تحویل مرسوله دارد؟


افرادی که برای ارسال کالای مورد نظر خود عجله دارند و به دنبال این سوال هستند که آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است؟ می‌توانند از پست پیشتاز استفاده کنند. در صورتی که وزن کالای شما کم‌تر از ۲۵ کیلو باشد، شما قادر به استفاده از پست پیشتاز خواهید بود. با تمام این موارد پست پیشتازی که انتخاب می‌کنید بستگی به شرکتی می‌باشد که این مورد را ارائه دهد. سایت پایگان از مجموعه‌هایی است که انتخابی مناسب برای شما به جهت حمل و نقل محسوب می‌شود. 

هزینه پست به چه عواملی بستگی دارد؟

همچنین بخوانید:ارسال بسته پستی به شهرستان


حال که سوال آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است؟ را بررسی کرده‌ایم. به بخش هزینه‌های پستی می‌پردازیم، هزینه پستی یکی از چالش‌های مهم افراد محسوب می‌شود. عوامل موثر بر هزینه پست پیشتاز شامل مسیر، بیمه، آگهی و وزن مرسوله است. هزینه پستی تیپاکس بر اساس وزن مرسوله، شهر مبدا و شهر مقصد محاسبه می‌شود. با وارد کردن نوع ارسال، مبدا، مقصد، وزن و ارزش کل در سایت پایگان قادر به محاسبه هزینه پستی کلی خواهید بود. 

در صورتی که گیرنده حضور نداشته باشد، چه بر سر مرسوله می‌آید؟


حال که به پاسخ مناسبی برای پرسش آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است؟ کسب کرده‌اید. لازم است تا اطلاعات دیگری از بابت پست تهران داشته‌باشید. برای تحویل مرسوله مورد نظر پستچی ابتدا به نشانی گیرنده مراجعه می‌کند. در صورتی که فرد به هر دلیلی در نشانی گفته شده حضور نداشته‌باشد. پستچی در ابتدا اقدام به به صدور اطلاعیه ورود می‌کند. این اطلاعیه شامل این است که او در روز و ساعت مشخصی حضور نداشته و در روز و ساعت مشخصی مجددا جهت تحویل مرسوله خواهد آمد. 
کلام آخر
در این مقاله به بررسی پرسش مهم آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است؟ پرداخته شد. پست از مواردی می‌باشد که امروزه بسیاری از کارهای بشریت را سهولت بخشیده‌است. به همین جهت اطلاع از روند کاری این اداره برای همه‌ی افراد لازم و ضروری می‌باشد. همچنین برای افرادی که عجله‌ای از بابت کالای ارسالی خود دارند، پست پیشتاز پیشنهاد می‌شود. چرا که این نوع پست در روزهای جمعه نیز آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است. از طرفی توصیه می‌شود تا از شرکت‌های پستی مطمئنی همچون پایگان نیز برای حمل و نقل کالاهای خود استفاده کنید. 
 

0 دیدگاه

ما در تلاشیم تا با همدیگر مطالب زیادی یاد بگیریم

بهترین روش ارسال روغن با پست
05شهریور
  • 0
  • 877

بهترین روش ارسال روغن با پست

بهترین روش برای ارسال روغن با پست به عوامل مختلفی، از جمله وزن و حجم بسته، محدودیت‌ها و قوانین حمل و نقل، مقصد نهایی و نیازهای شما بستگی دارد. 

برای ارسال روغن با پست، توصیه می‌شود با ارائه دهنده خدمات پست محلی یا بسته‌بندی و حمل و نقل مورد نظرتان تماس بگیرید تا بهترین روش ارسال را براساس نیازهای خاصتان م

ادامه مطلب
بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس
06شهریور
  • 0
  • 769

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس

ایکامرس (E-commerce) به فروش و خرید کالاها و خدمات از طریق اینترنت اشاره دارد. در این مدل تجارت، تراکنش‌های تجاری بین فروشنده و خریدار از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل یا سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی انجام می‌شود. ایکامرس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات پرداخت الکترونیکی و ارسال سریع کال

ادامه مطلب
مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب
11شهریور
  • 0
  • 2049

مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب

امروزه فروش کتاب به صورت آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است و مشتریان می توانند بسیاری از عنوان کتاب های کمیاب را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. بر این اساس فروشگاه های آنلاین کتاب برای ارسال کتاب باید از خدمات پستی رسمی و معتبر استفاده کنند. در اکثر شهرهای بزرگ، شرکت‌ های پستی معتبری وجود دارند که خدمات ارسال کت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله آنلاین با پایگان
12شهریور
  • 0
  • 733

ارسال مرسوله آنلاین با پایگان

در دنیای امروز، ارسال مرسوله‌ها به سرعت و امانت بالا اهمیت بسیاری دارد. یکی از راه‌های پرطرفدار برای ارسال مرسوله آنلاین، استفاده از سرویس‌های ارسال پیک مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان یکی از پیشروهای ایرانی در زمینه ارائه خدمات ارسال سریع و آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به مشت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله یک روزه با پایگان
12شهریور
  • 5
  • 1103

ارسال مرسوله یک روزه با پایگان

ارسال مرسوله‌ها و بسته‌ها با سرعت و امانت بالا از جمله نیازهای اساسی هر سازمان یا فردی است که در فعالیت‌های روزمره خود نیازمند ارسال و دریافت مرسوله‌ها می‌باشد. یکی از راه‌های موثر و محبوب برای انجام این فرآیند، استفاده از خدمات پیک و ارسال مرسوله یک روزه با شرکت‌هایی مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان ب

ادامه مطلب
تماس با ما: 54124-021