خانه / اخبار / FedEx برای برخی از خدمات زمینی و اکسپرس، افزایش بهای هزینه ها را اعلام کرد

FedEx برای برخی از خدمات زمینی و اکسپرس، افزایش بهای هزینه ها را اعلام کرد

شرکت خدمات لجستیک FedEx می گوید به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در برهه ی حساس و سخت، مجبور به افزایش هزینه های ارسال بوده و در حال اجرای آن است.

اواخر هفته گذشته بود که FedEx، ارائه دهنده خدمات حمل و نقل جهانی مستقر در ایالت ممفیس امریکا، اعلام کرد که برای خدمات اکسپرس و زمینی و همچنین خدمات بین المللی زمینی خود ، هزینه ها را افزایش داده است.

افزایش هزینه های ارسال هوایی شرکت فدکس

این پرداخت ها و هزینه های اضافی موارد زیر را شامل می شود :

  • هزینه اضافی برای خدمات بسته های اکسپرس ایالات متحده ، خدمات زمینی ایالات متحده و خدمات زمینی بین المللی – هزینه ارسال و خدمات از ۳٫۰۰ دلار در هر بسته به ۳٫۵۰ دلار در هر بسته افزایش خواهد یافت.
  • از ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ تا اطلاع ثانوی، ، برای خدمات اقتصادی زمینی FedEx (Economy Package Services)، از ۰٫۷۵ دلار در هر بسته به ۱٫۰۰ دلار در هر بسته افزایش می یابد.
  • همچنین از ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ تا اطلاع ثانوی، اضافه هزینه در خدمات تحویل با پیک برای مناطق مسکونی، برای بسته های اکسپرس و مسکونی در محدوده محلی در ایالات متحده (به استثنای بسته های اقتصادی زمینی و بسته های One Rate) ، از ۰٫۳۰ دلار به ازای هر بسته به ۰٫۶۰ دلار برای هر بسته افزایش می یابد.

علت افزایش بهای هزینه های ارسال FedEx

فدکس در بیانیه ای گفت :” این شرکت با وجود همه گیری کووید-۱۹ در جهان همواره سعی کرده بسته های مهم و بیش از ظرفیت عملیاتی خود را حمل کرده و تحویل دهد و از این طریق حرکت تجارت در این برهه ی دشوار را حفظ کرده است”

” تأثیر ویروس کرونا در تجارت الکترونیک از دو سال پیش تا کنون همچنان باعث افزایش حجم سفارشات، تقاضای زیاد برای بالا بردن ظرفیت عملیاتی و به تبعِ آن، افزایش هزینه های عملیاتی در سراسر شبکه ما شده است. بنابراین برای ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان خود در این زمان چالش برانگیز، این افزایش هزینه ها گریزناپذیر است. “

در ماه مارس ، فدرال اکسپرس گزارش داد که درآمد سه ماهه سوم مالی با ۲۱٫۵ میلیارد دلار سالانه ۱۸٫۶ درصد افزایش داشته و درآمد عملیاتی نیز با ۱٫۰۶ میلیارد دلار از ۴۸۳ میلیون دلار گزارش شده برای مدت مشابه سال قبل بسیار بیشتر است.

مقامات FedEx گفتند که نتایج نشان می دهد عملکرد سه ماهه ، عمدتا به دلیل رشد زیاد حجم بسته های تحویلی در مناطق مسکونی داخل ایالات متحده و خدمات با اولویت بین المللی، همراه با ابتکارات قیمت گذاری در تمام بخش های نرخ ، با افزایش همراه بوده است.

افزایش حجم عملیاتی شرکت FedEx از زمان شیوع کرونا

Brie Carere معاون اجرایی و رئیس ارشد بازاریابی و ارتباطات شرکت FedEx می گوید : “تمرکز اصلی فدکس اطمینان از منطبق شدن قیمت های مشتریان بزرگ با توزیع حجم سفارشات آنها است. شرکت FedEx همچنین به مدیریت ظرفیت در بخش FedEx Ground با تاکید بر بخش خدمات تحویل در همان روز ادامه می دهد. بخشی که بیشترین اقبال را بین مشتریان داشته است. فدکس در حال برنامه ریزی مالی تا سال ۲۰۲۲ است. بنابراین افزایش بهای خدمات تا سال بعد در این برنامه ریزی نقشی حیاتی بازی می کند. “

در میزگرد سالانه بسته های LM ، که در ماه مارس منتشر شد ، جان هابر ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Spend Management Experts ، به عنوان مشاور مدیریت حمل و نقل توضیح داد که بازار بسته های امروز هنوز از کمبود ظرفیت عملیاتی در بخش لجستیک رنج می برد. بنابراین نیاز به رشدی قابل توجه در بخش محموله های B2C (Business-to-customer) هستیم.

وی گفت: “این امر منجر به افزایش هزینه های حمل و نقل هم برای شرکت های حمل و نقل و هم برای حاملان بسته تا درب منزل مشتری شده است. و البته منجر به این شده است که شرکت های حمل و نقل حداکثر هزینه اضافی را برای کمک به تأمین هزینه های افزایش یافته خود اعمال کنند. این روندها از ابتدای شیوع کرونا اتفاق افتاده است و انتظار می رود تا زمان توزیع و تزریق واکسن ها به بیشتر افراد ایالات متحده ادامه یابد. در واقع زمانی که تعداد بیشتری از مصرف کنندگان به نوعی به زندگی عادی برگردند، بازار ارسال کالا و بسته با محیط مساعدتری برای حمل کننده بسته روبرو خواهد شد. “

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

حذف خدماتِ ارزان پست سفارشی از شرکت پست

شرکت پست اوایل خردادماه ۱۴۰۰ بخشنامه هایی را صادر و به تمام زیرمجموعه ها و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت مشاوره و تماس با پایگان