خانه / تجارت الکترونیک / توافق شرکت لجستیک Fedex با شرکت Adobe بر سر ادغام پلتفرم خدمات در زمینه تجارت الکترونیک

توافق شرکت لجستیک Fedex با شرکت Adobe بر سر ادغام پلتفرم خدمات در زمینه تجارت الکترونیک

به گفته شرکت تحویل بسته Fedex ، همسو بودنِ خدمات ShopRunner این شرکت با عملیات فروش شرکت Adobe با هدف ساخت “اکوسیستم باز تجارت الکترونیک” در حال شکل گیری است. در واقع میتوان گفت FedEx و Adobe در تلاشند تا به تجار و فروشندگان تجارت الکترونیکی کمک کنند تا تقاضای فروش دیجیتال را برآورده کنند.

طبق این قرارداد، شرکت های FedEx و Adobe Inc با هدف کمک به خرده فروشان برای پاسخگویی به تقاضای تجارت الکترونیک و رقابت با قطب های قدرتمندی همچون Amazon.com با اشتراک گذاری داده ها در شبکه های فروش و توزیع دیجیتال ، همکاری خواهند کرد. این توافقنامه به مشاغل فروشنده در بستر Adobe کمک خواهد کرد که حمل و نقل دو روزه رایگان و سایر خدمات مانند راحت کردن فرایند بسته های برگشتی را ارائه دهند.

این توافق برای FedEx چه مزیتی خواهد داشت؟

این مشارکت همچنین باعث افزایش بسته های ارسالی توسط شبکه ی توزیع و تحویل فدکس میشود. یعنی فروشندگان شرکت Adobe که از FedEx به عنوان شرکت حمل استفاده می کنند ، برای کمک به برنامه ریزی لجستیک به اطلاعات مشتریان در شبکه فدکس مانند آدرس و غیره دسترسی پیدا می کنند. مثلا برای اولویت بندی سفارشات برای تحویل سریعتر. به گفته این شرکت ها ، فروشندگان Adobe تا اواخر سال ۲۰۲۱ خواهند توانست اطلاعات موردنیازشان را از شبکه FedEx دانلود کنند.

افزایش بسته های فدکس در پی همکاری با شرکت Adobe

فدرال اکسپرس ShopRunner را در ماه دسامبر خریداری کرد تا قابلیت های تجارت الکترونیکی خود را تقویت کند. این سرویس ۱۰۰ خرده فروش و برند تجاری مانند مالک فروشگاه بزرگ Hudson’s Bay Co و Under Armour Inc را با خریداران آنلاین متصل می کند. اعضا بصورت سالانه ۷۹ دلار حق عضویت برای خدمات پرداخت می کنند. از جمله خدمات حمل و نقل دو روزه ، بررسی دقیق و پردازش برگشتی ها. مصرف کنندگان همچنین می توانند از طریق مشارکت با شرکت هایی مانند American Express Co و PayPal Holdings Inc به صورت رایگان در این سیستم ثبت نام کنند.

خرید ShopRunner توسط فدکس در حالی صورت گرفت که فدرال اکسپرس در تلاش بود تا تجارت آنلاین خود را گسترش دهد. در دوره ای که این شرکت ارائه دهنده ی خدمات تحویل کالا تا حد زیادی از آمازون در سال ۲۰۱۹ جدا شد.

پایان قدرت نمایی آمازون فرا رسیده است !

آمازون با یکپارچه سازی خدمات انبارداری ، پردازش سفارشات و تحویل، عمیقاً به زنجیره تأمین حمل و نقل فشار آورده و پاسخ های رقابتی طیف وسیعی از رقبا و ارائه دهندگان فناوری و لجستیک را برانگیخته است. Tim Sailor ، بنیانگذار و مدیر گروه مشاوره Navigo ، که به مشاغل در مورد هزینه حمل و نقل مشاوره می دهد در این خصوص گفته است: ” در واقع FedEx با خرید ShopRunner ، در تلاش است تا توانایی های خود را گسترش دهد. بنابراین آنها این توانایی را دارند که یک راه حل یکپارچه مانند آمازون برای بازار نیز ارائه دهند.”

Jordan Jewell ، مدیر تحقیقات تجارت دیجیتال در شرکت تحقیقاتی International Data Corp ، گفته است: همکاری با FedEx به شرکت Adobe کمک می کند تا با رقبایی مانند ارائه دهنده فناوری تجارت الکترونیکی Shopify Inc در زمینه افزایش خدمات به بازرگانان رقابت کند. “هرکسی در تلاش است که سطح فروشش را افزایش دهد بنابراین همه بازرگانان می توانند با آمازون رقابت کنند و یا حداقل زیاد به آمازون اعتماد نکنند. “

درست است که بسیاری از شرکت ها به دلیل حجم بالای بازدید در سایت آمازون فروش دارند ، اما استفاده از ویژگی هایی مانند “حمل و نقل رایگان” و “پرداخت تنها با یک کلیک” به برندها اجازه می دهد تا تجربه ای مشابه آمازون را در وب سایت های فروشگاهی خود با حفظ و کنترل بیشتر بر داده های خود ارائه دهند. و در کل “لازم نیست همواره به شرکت آمازون سود بدهیم”.

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

گزارش تجارت الکترونیک ایران در سال ۹۹ -بخش اول

با پایان سال ۹۹ بهتر است نگاهی به اعداد و ارقام و آمارهای مربوط به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت مشاوره و تماس با پایگان