پشتیبانی

سوالات خود را از ما بپرسید

۱۰ سوال پرتکرار

  • چگونه می توان تعداد سفارشات ثبت شده و محصول آنها را مشاهده نمود؟
  • در پنل مربوطه در قسمت " سفارشات " تب " بررسی وضعیت ها " می توان تعداد سفارشات ثبت شده و در قسمت " گزارشات " تب " گزارش براساس محصول "می توان تعداد محصولات موجود در ثبت سفارشات را مشاهده نمود
  • هزینه ی مربوط به شناسه توزیع شده در چه تاریخی واریز می شود؟
  • امکان مشاهده ی این موضوع در پنل وجود ندارد ، در واقع نمی توان زمان دقیقی را در خصوص ثبت وضعیت توزیع شد و واریز مبلغ فاکتور برای هر شناسه در نظر گرفت ولی تا حدودی می توان از طریق قسمت " درآمد و واریز " تب " درآمد شما تا این لحظه"با چک کردن تعداد شناسه های بلاتکلیف به صورت روزانه، از تعیین تکلیف شدن آنها مطلع شد
  • چگونه می توان وضعیت شناسه های ثبت شده در بازه ی زمانی مشخص را چک کرد و زمان تسویه حساب شان را مشاهده نمود؟
  • در پنل مربوطه قسمت " سفارشات " تب "بررسی وضعیت ها " می توان با توجه به تنظیم کردن بازه ی زمانی مورد نظر تعداد شناسه های ثبت شده و وضعیتهای انها را مشاهده کرد ، در خصوص زمان تسویه شناسه ها نیز می توان در قسمت " گزارشات " تب " جستجوی پیشرفته " از زمان ثبت و توزیع / برگشت سفارشات مطلع شد
  • چگونه می توان دسترسی همکاران به پنل را هنگام ثبت سفارش قطع نموند؟
  • در پنل مربوطه در قسمت " گزارشات " تب " عملیات سفارش " در قسمت "خروج اطلاعات پایه " برنامه آفلاین را نصب کرده و در این حالت امکان ثبت سفارش برای دیگر همکاران وجود داشته و نیازی به دسترسی به پنل فروشگاه نیست ( جهت کسب اطلاع از نحوه ی کار با برنامه ی آفلاین لطفا به راهنمای پنل مراجعه نمائید )
  • چگونه می توان کسورات را محاسبه کرد؟
  • در پنل مربوطه در قسمت " درآمد و واریز "با کلیک بر روی هر کد گروه امکان مشاهده ی کسورات آن روز وجود دارد . با توجه به تعداد سفارشات و وضعیت های آنها ( قبول ، معطله ، توزیع شد و برگشتی ) و میزان هزینه ی بسته بندی ، پیامک و مالیات ،کسورات هر روز متفاوت است
  • چگونه می توان برای قسمت درآمد و واریز رمز دوم ثبت کرد؟
  • در پنل مربوطه در قسمت " تنظیمات " تب "ویرایش اطلاعات " می توان رمز دوم جهت ورود به قسمت درآمد و واریز ثبت نمود
  • نحوه ی ثبت محصول انشعابی یا ترکیبی به چه صورت است؟
  • در پنل مربوطه در قسمت " محصولات " در تب " ثبت محصول جدید " امکان ثبت محصول ترکیبی و انشعابی وجود دارد ( جهت کسب اطلاع از نحوه ی ثبت محصولات لطفا به راهنمای مراجعه نمائید )
  • اضافه نمودن همکار جدید در پنل به چه صورت است؟
  • در پنل مربوطه در قسمت " همکاران " در تب " همکار جدید " امکان ثبت همکار و تنظیم دسترسی آنها وجود دارد
  • چگونه می توان تعداد سفارشات توزیع یا برگشتی را در یک ماه گذشته مشاهده نمود؟
  • در پنل مربوطه در قسمت " گزارشات" تب " گزارش براساس وضعیت " با تنظیم کردن بازه زمانی مورد نظر و مبنای تاریخ بر اساس آخرین وضعیت تعداد سفارشاتی که توزیع یا برگشتی شده اند نمایش داده می شود

دسته بندی و انواع سوالات متداول

 انبارداری
انبارداری
 بسته بندی
بسته بندی
پنل فروشگاهی
پنل فروشگاهی
ارسال کالا تهران
 ارسال شهرستان
ارسال کالا شهرستان

راهنمای مفید

اسناد و فاکتورهای مهم و مورد نیاز در همکاری

الف تا ی لجستیک

تمام اصطلاحات مهم دنیای لجستیک و زنجیره تامین

با پیشرفت تجارت الکترونیک کشور و نیازمندی به خدماتی همچون لجستیک، پایگان تصمیم گرفت همراه با پرسنل خود، با استفاده از تخصص و علم روز دنیا همگام و در کنار کسب و کارهای فعال و فروشگاه های اینترنتی قرار بگیرد. ما افتخار می کنیم با در اختیار داشتن قدرت‌مندترین هاب توزیع داخل شهر تهران به همراه ناوگان بومی هستیم، و با استقرار مراکز توزیع در تمام استان‌های کشور، قادر به پشتیبانی و ارسال ۱۰۰۰۰ سفارش روزانه و ارائۀ خدمات متنوع بوده و شما عزیزان را در رونق کسب و کارتان همراهی می کنیم.

پایگان حمل و نقل ارسال لجستیک

logo-samandehi
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پایگان می باشد©