چگونه یک فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

فروشگاه اینترنتی

با توجه به رشد سریع تجارت الکترونیک و افزایش علاقه مردم به خرید اینترنتی به دلیل کمبود زمان، مسافت های طولانی و …، مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مغازه ها در حال کاهش است و تجارت سنتی رفته رفته جای خود را به تجارت الکترونیک می دهد. تاریخچه فروشگاه …

بیشتر بخوانید »

همکاری شرکت های لجستیکی UPS امریکا و SF چین

سرمایه گذاری مشترک و همکاری  شرکت های لجستیکی UPS و SF Holding ، شرکت مادر ارائه دهنده خدمات لجستیک قرقیزستان در چین، در جهت توسعه ارائه خدمات لجستیک بین المللی از چین به ایالات متحده که گامی بزرگ در لجستیک بین الملل می باشد. هدف از این همکاری  شرکت های لجستیکی: …

بیشتر بخوانید »

حمل و نقل با سرعت دیجیتالی

حمل و نقل یک عملکرد مهم استراتژیک است و اکثریت شرکت ها به شدت با آن موافق هستند اما درصد قابل توجهی از آنها نیز حمل و نقل سازمانی را به شیوه ای که اهداف آنها را پشتیبانی کند، ترتیب نمی دهند. چه تغییراتی در کسب و کارها در حال …

بیشتر بخوانید »

رویکرد شرکت‏ های لجستیکی بزرگ در زمان اوج تقاضا

شرکت‏ های لجستیکی  در زمان اوج تقاضا می‏ بایست عملکرد متنوع و سریع در مقابل نیاز مخاطبان خود داشته باشند. از این رو دو شرکت Fedex  و Ups با برنامه ریزی دقیق، سعی می‏ کنند این بازه زمانی را با بیشترین بهره وری پشت سر بگذارند. تاثیر درآمد سه ماهه …

بیشتر بخوانید »

چگونگی راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونگی راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونگی راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی با توجه به گسترش و دسترسی افراد بیشتر به اینترنت و فضای مجازی، تجارت‌های سنتی به مرور زمان جای خود را به نسخه‌های نوین‌تر تجارت یعنی تجارت الکترونیک می‌دهند و تجارتی که در آن نیاز بود برای خرید یک جنس به مغازه‌ها و …

بیشتر بخوانید »