خانه / لجستیک / انبار / DHL مراکز خدمات تجارت الکترونیک خود را در ایالات متحده گسترش می دهد

DHL مراکز خدمات تجارت الکترونیک خود را در ایالات متحده گسترش می دهد

DHL eCommerce که بخشی از شرکت بزرگ و پیشرو در زمینه لجستیک، یعنی DHL در جهان است، اعلام کرده که خدمات تحویل سفارشات تجارت الکترونیک را برای کسب و کارهای اینترنتی امریکای شمالی گسترش خواهد داد. این کار با گسترش مراکز تحقق سفارشات و مراکز توزیع در Columbus ، ریورساید و نیوجرسی اجرایی خواهد شد. با این اقدام خرده فروشان اینترنتی، قادر خواهند بود تا تجربه لذت بخشی را به مشتریانشان ارائه دهند.

گسترش فعالیت dhl در امریکا

دلایل DHL برای اجرایی کردن این تصمیم :

  • رشد قابل توجه بازار تجارت الکترونیک و پیش بینی تقاضاهای بیشتر
  • گسترش توانمندی ها برای پاسخگویی و حمایت از نیازهای این صنعت در حال رشد
  • تقاضای رو به رشد کسب و کارهای تجارت الکترونیک به خدمات لجستیکی
  • نیاز تجارت الکترونیک برای دریافت راه حل های چندگانه برای مصرف کنندگان نهایی

چگونگی انجام این اقدام :

مدیر عامل DHL اعلام کرده است که در راستای تحقق این تصمیم، ۱۳۷ میلیون دلار برای گسترش زیرساخت ها و توانایی ها و گسترش بخش لجستیک تجارت الکترونیک و ارائه خدمات به مشتریان ایالات متحده با بهترین راه حل ها در میان بازار پررونق صنعت تجارت الکترونیک سرمایه گذاری خواهد کرد.

مراکز توزیع و تحویل سفارشات تجارت الکترونیک DHL، که در ارتباط با بخش زنجیره تامین DHL فعالیت می کنند، در نزدیکی مراکز شهری بزرگ قرار دارند و به بازرگانان و فروشندگان کالا این امکان را می دهند که موجودی خود را نزدیک به مشتریان خود قرار دهند و زمان خود را در فروش محصولات افزایش داده و هزینه های حمل و نقل را کاهش دهند. این راه حل برای خرده فروشانی که بین ۳۰۰ تا ۱۵۰۰۰ سفارش حمل در روز دارند طراحی شده و از هر دوی معاملات B2C و B2B پشتیبانی می کند. این مراکز مانند امکاناتی طراحی شده اند که به مشتریان امکان می دهد فضا و دارایی های موجود در انبار را به اشتراک بگذارند. مشتریان فقط بابت معاملاتی که در انبار دارند، مثل دریافت و انبارش و عملیات خروج کالا هزینه پرداخت می کنند. با توجه به ماهیت متغیر و فصلی تجارت الکترونیک، این کار بازده زیادی برای خرده فروشان دارد.

تحویل سریع پایگان

تحویل سریع، مهمترین خواسته در صنعت تجارت الکترونیک :

بازار تجارت الکترونیک امروز، برای ادامه وسعت و حفظ قدرت خود، نیازمند ارائه خدمات پر سرعت به مشتریان خود است. این خدمات پر سرعت، بیشتر مربوط به حمل کالا و تحویل سریع آن به مشتری بدون افزایش قابل توجه در هزینه ها است. اینکه شرکتی لجستیکی بتواند همه امکانات لازم اعم از انبار و بسته بندی و ارسال را فراهم کرده و پشتیبانی این خدمات را در کالاهای برگشتی به عهده بگیرد، بسیار ارزشمند است.

EHPlabs، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه لوازم بهداشتی و تغذیه، از زمان پیوستن به شبکه خدمات لجستیک DHL در اوایل سال ۲۰۱۵، از مزایای این همکاری برخوردار بوده است. جولی مک کانل، مدیر بخش فروش آنلاین EHPlabs درباره این همکاری گفته است: به عنوان یک شرکت ۱۰۰ درصد اختصاصی در تجارت الکترونیک، داشتن شریکی که بتواند از کسب و کار ما از لحظه ای که سفارش مشتری ثبت می شود تا لحظه ای که در درب منزل تحویل داده می شود، حمایت کند، برای موفقیت ما بسیار مهم است. تعهد آنها به کسب و کار ما، به ما کمک می کند تا خدمات خود را برای مشتریان در بیش از ۱۲۵ کشور فراهم کنیم.

با پایگان همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

فروشگاه‌های اینترنتی هزینه های عملیات کالا را چگونه مدیریت می‌کنند؟

فروشگاه‌های اینترنتی هزینه های عملیات کالا را چگونه مدیریت می‌کنند؟

در موضوعات مربوط به کارآفرینی و شروع کسب‌وکار، معمولا تامین هزینه‌ اولیه برای شروع کسب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *