وبلاگ

سریع ترین و راحت ترین روش محاسبه هزینه پستی در پایگان سریع ترین و راحت ترین روش محاسبه هزینه پستی در پایگان

سریع ترین و راحت ترین روش محاسبه هزینه پستی در پایگان

هزینه پستی چیست؟ نحوه محاسبه هزینه پستی چگونه است؟ اگر در این موضوعات نیازمند اطلاعات هستید، با ما همراه باشید.

هنگامی که کسب و کارها بر روی بستر فناوری جای گرفتند و سعی کردند تمام خدمات و عملیات خود را بروز رسانی کنند، در وقت و هزینه‌های خود و مشتریان‌شان صرفه‌جویی زیادی شد و همچنین قابلیت اطمینان بسیاری از کارها بالا رفت.

 

معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها

معرفی بهترین شرکت‌های پستی ایران+ خدمات آن ها

با توجه به گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و فروش آنلاین در کشور، یکی از چالش‌هایی که برای فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد، انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پستی در ایران است.

تحویل کالا به مشتریان تنها نقطه برقراری ارتباط یک فروشگاه با مشتریان خود است. یک فروشگاه هر چقدر هم در زمینه فروش آنلاین خوب عمل کند و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه کند اگر در این ارتباط موفق نباشد، شکست خورده است و علاوه بر از دست دادن مشتری، تصویری منفی در ذهن مخاطب از خود شکل می‌دهد که تغییر این تصویر، کاری دشوار و پر هزینه است.

نحوه راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا فروشگاه اینترنتی نحوه راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا فروشگاه اینترنتی

نحوه راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا فروشگاه اینترنتی

با گسترش اینترنت و افزایش استفاده از این ابزار فروشگاه‌‎های اینترنتی به سرعت رشد کرده‌اند و این موضوع سبب شده است که بسیاری از افراد در اندیشه راه‌اندازی یک کسب و کار و یا فروشگاه اینترنتی باشند.

شاید شما هم در دوستان و آشنایان خود مشاهده کرده باشید افرادی را که یا اقدام به راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی کرده‌اند و یا اینکه تجربه راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را در سر داشته‌اند و قبلا اقدام به این کار کرده‌اند.

اما در اینجا یک سوال مطرح است و آن این است که با این همه تقاضا برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی چرا تعداد فروشگاه اینترنتی موفق کم است و ما کمتر فروشگاه اینترنتی را می‌بینیم که در مسیر خود به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته باشد.

روش پرداخت در محل پست چیست؟ روش پرداخت در محل پست چیست؟

روش پرداخت در محل پست چیست؟

 

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و یا علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب‌وکاری آنلاین هستید، به احتمال زیاد عبارت پرداخت در محل و روش پرداخت درب منزل پست را شنیده‌اید. این مقاله ضمن معرفی کامل سرویس و روش پرداخت در محل پست، شما را با نکاتی آشنا می‌کند که می‌تواند باعث شود بیشترین بازده را از روش پرداخت درب منزل پست دریافت کنید.

هزینه ارسال پستی کالا، مزایا و معایب روش‌های متداول ارسال کالا هزینه ارسال پستی کالا، مزایا و معایب روش‌های متداول ارسال کالا

هزینه ارسال پستی کالا، مزایا و معایب روش‌های متداول ارسال کالا

هزینه ارسال کالا (پستی) با اینکه حجم خیلی کوچکی از مجموع مبلغ پرداختی مشتری را شامل می‌شود اما جز مواردی است که خریداران براساس آن میزان تعهد و صداقت فروشنده را اندازه می‌گیرند. به عنوان مثال برخی از خریداران هنگامی که در زمان سفارش کالا با هزینه ارسال کالا زیاد مواجه می‌شوند تصور می‌کنند فروشنده قصد دارد حاشیه سود خود را با هزینه ارسال کالا جبران کند و زیادی هزینه ارسال کالا (پستی) را دلیلی بر گران فروش بودن فروشگاه می‌گذارند.

با توجه به این موضوع در این مقاله به بررسی هزینه ارسال کالا در شرکت‌های پستی مختلف پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است ؟ + نکات مهم آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است ؟ + نکات مهم

آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است ؟ + نکات مهم

امروزه بسیاری از کارهای فرد توسط ادارات قابل انجام است. پست یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کشوری محسوب می‌شود و بیشتر کالای هر منطقه‌ای توسط این ارگان جابجا می‌شود. به همین دلیل اداره پست همواره بخش مهمی از کارهای افراد را انجام می‌دهد. در نتیجه ساعت کاری این اداره بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی ساعت اداری اداره پست معمولا در هر شعبه‌ای متفاوت می‌باشد و به نظر مسئول بستگی دارد. یکی از شهرهایی که کارهای پستی به مقدار زیادی در آن انجام می‌شود، تهران است. به دلیل ازدحام کارهای پستی این شهر سوالی که همواره برای افراد پیش می‌آید این است که آیا اداره پست تهران جمعه ها باز است؟ برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما در سایت پایگان همراه باشید تا پاسخگوی شما عزیزان در مورد بخش‌های پستی تهران باشیم. 

ارسال مرسوله پستی چند مرحله دارد ؟ ارسال مرسوله پستی چند مرحله دارد ؟

ارسال مرسوله پستی چند مرحله دارد ؟

 مراحل ارسال مرسوله پستی و شرکت‌های پستی در ایران شامل بسته‌بندی، تعیین وزن و ابعاد، انتخاب نوع خدمات، پرداخت هزینه، ثبت اطلاعات مرسوله، تحویل به شرکت پستی، مراحل پردازش مرسوله و تحویل به مقصد می‌باشد. همچنین، در این مقاله به انواع خدمات پستی مختلفی که در ایران ارائه می‌شود، اشاره شده است.

مزایا و معایب سیستم پرداخت در محل مزایا و معایب سیستم پرداخت در محل

مزایا و معایب سیستم پرداخت در محل

سیستم پرداخت در محل با توضیح؛ پرداخت به صورت نقدی هنگام تحویل کالا یا همان  COD- Cash On Delivery، یک سرویس محبوب برای پرداخت در خرید و فروش‌های اینترنتی است. COD به خریداران اجازه می‌دهد که از طریق پول نقد و یا عابر بانک، در زمان تحویل سفارش، هزینه محصول و کالای خریداری شده را پرداخت کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که مشتریان در این حالت احساس رضایت و امنیت بیشتری احساس می‌کنند.

ارسال کالای شکستنی و مایعات با پست ارسال کالای شکستنی و مایعات با پست

ارسال کالای شکستنی و مایعات با پست

ارسال کالا در طول تاریخ به عنوان بخش مهمی از تجارت و بازرگانی مطرح بوده است. طبق گفته مورخان در حدود ۱۲هزار سال پیش شبکه‌ای برای حمل و نقل کالا در خاورمیانه ایجاد شد. اولین کالای تجاری ابسیدین یا سنگ آتشفشانی بود که از آناتولی به ایران و بین النهرین ارسال می‌شد. در آن زمان کار ارسال کالا توسط شخص بازرگان انجام می‌پذیرفت. با گذشت سال‌ها همگام با گسترش تجارت و بازرگانی صنعت لجستیک نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. 

قرارداد با شرکت پست برای فروشگاه‌های اینترنتی قرارداد با شرکت پست برای فروشگاه‌های اینترنتی

قرارداد با شرکت پست برای فروشگاه‌های اینترنتی

جهت استفاده از خدمات و عقد قرارداد با شرکت پست، فروشگاه‌های اینترنتی باید قرارداد "سرویس خرید و فروش اینترنتی" را منعقد کنند که برخی از بندها و مواراد مهم آن به شرح زیر است:

1. حوزه تحت پوشش شرکت پست برای ارائه خدمات سراسر کشور است.

2. هزینه‌های پستی براساس تعرفه‌های مصوب و ابلاغی شرکت پست محاسبه می‌شود.

3. حق اشتراک استفاده از سرویس پست، ماهانه 300 هزار تومان است. علاوه بر حق اشتراک ماهانه فروشگاه بابت هر بسته باید 500 تومان به شرکت پست پرداخت کند.

آشنایی بابهترین روش‌های ارسال کالا آشنایی بابهترین روش‌های ارسال کالا

آشنایی بابهترین روش‌های ارسال کالا

برای ارسال کالا و محصول فروشگاه‌های اینترنتی روش‌های مختلفی مانند ارسال کالا با شرکت پست، ارسال محصول توسط پیک شخصی فروشگاه، ارسال کالا با استفاده از شرکت‌هایی مانند تیپاکس و ارسال محصول با شرکت‌های واسط پستی مانند پایگان وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایبی دارد که در این مقاله به صورت کامل شرح داده شده است.

پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری

پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری

رهگیری مرسولات (پستی و غیره) یکی از نکات مهم برای نگهداشت مشتری در فروش‌های اینترنتی است. زمانی که شما به عنوان یک فروشگاه آنلاین محصولی را برای مشتری ارسال می‌کنید، روند ارسال و وضعیت سفارش برای مشتری بسیار مهم است. اهمیت رهگیری مرسولات بخصوص در سفارشات آنلاین که از قبل پول پرداخت شده دوچندان می‌شود، چراکه اعتماد مشتری با رهگیری مرسولات بالا رفته و شکی در ارسال نشدن سفارش ایجاد نمی‌شود.

تماس با ما: 54124-021