خانه / تجارت الکترونیک / گسترش حضور بخش تجارت الکترونیک DHL در معاملات جنوب چین

گسترش حضور بخش تجارت الکترونیک DHL در معاملات جنوب چین

شرکت بزرگ لجستیکی DHL قصد دارد توانمندی‌های عملیاتی تجارت الکترونیک خود را در شهر فوجیان (Fujian) در بخش جنوب چین گسترش دهد. این تصمیم در راستای هدف بزرگ این شرکت اتخاذ شده است. DHL می‌خواهد راه‌حل‌های حمل ونقل بین‌المللی ساده و مقرون به‌صرفه‌ی خود را برای اتصال تجار چینی برای تبادل کالایشان در بیش از ۲۲۰ کشور جهان گسترش دهد.

گسترش حضور بخش تجارت الکترونیک DHL در معاملات جنوب چین

DHL eCommerce ، بخشی از گروه پیشروی Deutsche Post DHL Group یا همان DHL اعلام کرد که قصد دارد حضور خود را در جنوب چین در بخش خدمات لجستیک تجارت الکترونیک گسترش دهد. این گسترش در استان فوجیان خواهد بود تا پاسخگوی تقاضای روزافزون حمل و نقل در جنوب چین باشد. این شرکت مراکز توزیعی نیز در شهر شنژن و هنگ کنگ داشته که توانایی مدیریت ۸۱ میلیون بار سالانه را دارد.

پیش‌بینی شده است که تجارت بین‌المللی تا سال ۲۰۲۱ به ارزش ۸۳۹ میلیارد دلار برسد. انتظار می‌رود بازار چین در تجارت بین‌الملل، حدود ۴۰ درصد از سهم بازار جهانی را از آن خود کند. این روند رو به رشد در جنوب چین بسیار قوی‌تر است. معاملات مرزی تجارت الکترونیک در استان فوجیان، به تنهایی %۱۸٫۵ از تجارت بین‌المللی را در سال گذشته به خود اختصاص داد.

 

DHL چه خدماتی ارائه خواهد داد؟

DHL برای کمک به این روند در چین، آمادگی خود را اعلام کرده است. از جمله ویژگی‌هایی که این شرکت لجستیکی در ارائه خدمات دارد عبارتند از :

  • ادغام ساده و آسان پلتفرم IT با موجودی در فرآیند حمل و نقل
  • ارائه انواع مختلفی از راه‌حل‌ها برای حمل ونقل برای رسیدن به مشتریان در سراسر جهان
  • حمل و نقل مقرون به‌صرفه برای محصولات تجارت الکترونیک که حجم بالا و قیمت پایین دارند
  • ارائه خدمات ترخیص حرفه‌ای کالا

همچنین برای مدیریت آسانتر سفارشات تا فرآیند حمل و نقل، بازرگانان قادر خواهند بود مستقیما از طریق پورتال وب سرویس تجارت الکترونیک DHL به بازارهایی نظیر آمازون، eBay ، علی بابا و Wish.com متصل شوند. در هر صورت این پلتفرم با ادغام آسان API ، باعث هماهنگی عملیات آنلاین و آفلاین لجستیک خواهد شد.

DHL eCommerce متخصص ترخیص کالا از گمرک است. این شرکت به خوبی در بخش‌های مختلف تجارت مثل B2C ،B2B2C ،M2C و غیره فعالیت می‌کند.

مدیرعامل تجارت‌الکترونیک چین نیز اعتقاد دارد که تخصص DHL در حمل‌ونقل بین‌المللی و تحقق آن، بهمراه شبکه جهانی چین و تخصص این کشور در صنعت تجارت الکترونیک، نقش مهمی را در اتصال خرده‌فروشی چین به بازارهای آنلاین در سراسر جهان خواهد داشت. تحولاتی مانند ایجاد منطقه آزاد تجاری فوجیان و همچنین نوآوری‌هایی که در گمرک منطقه Xiamen اتفاق افتاده، همه باعث افزایش پتانسیل رشد این منطقه بوده است. این مشارکت بدون شک منجر به روند صعودی رشد تجارت الکترونیک بین‌مرزی خواهد شد.

گسترش حضور بخش تجارت الکترونیک DHL در معاملات جنوب چین

DHL eCommerce

DHL eCommerce بخشی از گروه شرکت‌های Deutsche Post DHL Group است که در سال ۲۰۱۴ به عنوان بخشی از تمرکز روزافزون گروه بر روی ارائه راهکارهای لجستیک تجارت الکترونیک تاسیس شد. این بخش در کنار بخش‌های دیگر این شرکت مثل DHL Supply Chain، DHL Express و DHL Global Forwarding در چین، به ارائه راه‌حل‌های end-to-end به خرده‌فروشان تجارت الکترونیک می‌پردازد. این خدمات شامل حمل و نقل بین المللی است که از DHL Express دریافت می‌شود؛ راه‌حل‌های تحقق سفارشات مقرون به‌صرفه از DHL eCommerce؛ راه حل های تحقق سفارشات در زنجیره تامین از DHL Supply Chain؛ و راه های حمل و نقل هوایی / دریایی/ جاده ای/ راه آهن از طریق DHL Global Forwarding می‌باشد.

با پایگان همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

معرفی برترین فروشگاه های اینترنتی دنیا؛ فروشگاه اینترنتی Zappos

معرفی برترین فروشگاه های اینترنتی دنیا؛ فروشگاه اینترنتی Zappos

Zappos فروشگاهی برای عاشقان کفش!! این جمله‌ای است که در مورد Zappos  گفته می‌شود! فروشگاه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *