خانه / تجارت الکترونیک / کیوسک های اتوماتیک شرکت والمارت

کیوسک های اتوماتیک شرکت والمارت

شرکت والمارت، یک کیوسک (دکّه) را برای برداشت سفارشات اینترنتی مشتریانی که خواربارهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند، ایجاد کرده است. این فروشگاه بزرگ، که کیوسک مورد نظر را فعلاً به صورت آزمایشی اجرا می‌کند، این کار را برای تحویل سفارشات اینترنتی، فعلاً در نزدیکی شهر اوکلاهما انجام داده است.

کیوسک های اتوماتیک، محلی برای برداشت سفارشات والمارت

هدف والمارت از ایجاد کیوسک های برداشت سفارشات اینترنتی چیست؟

فروشگاه بزرگ والمارت با راه اندازی این کیوسک‌های برداشت سفارشات اینترنتی، می‌خواهد بداند که آیا مشتریان مایل هستند خواربار مورد نیاز خود را که به صورت اینترنتی سفارش می‌دهند، از یک مکان جدا از فروشگاه‌های اصلی والمارت – یعنی همین کیوسک اتوماتیک – برداشت کنند یا خیر.

طبق این برنامه‌ی آزمایشی، مشتریان می‌توانند با مراجعه به کیوسک، محصولات سفارشی خود را بردارند و چنانچه فروشگاه‌های والمارت نیز بسته باشند، این کیوسک ۲۴ ساعته به صورت اتوماتیک سفارشات را به مشتریان تحویل می‌دهد. زمانی که یک مشتری انتخاب می‌کند که سفارشات اینترنتی مورد نظر خود را به صورت حضوری از این کیوسک برداشت نماید، از او خواسته می‌شود که یک زمان برداشت (pickup time) را نیز تعیین کند. سپس خرده فروش اینترنتی والمارت، به مشتری یک کد برداشت می‌دهد. زمانی که مشتری به کیوسک می‌آید، باید کد برداشت را در قسمت مشخصی تایپ نماید. بعد از این مرحله، درب اسلاید مانندی باز شده و سفارش مشتری به وی تحویل داده می‌شود.

یکی از سخنگویان این شرکت بزرگ – که سومین خرده فروشی برتر در سال ۲۰۱۷ می‌باشد – بیان کرده که خواربارها در کیوسک درون یخچال نگهداری می‌شوند و غذاهای منجمد نیز درون فریزر ذخیره می‌شوند تا زمانی که مشتری آن‌ها را تحویل بگیرد.

این اقداماتی که فروشگاه اینترنتی والمارت انجام می‌دهد، برای مقابله با رشد خارق العاده‌ی فروشگاه اینترنتی آمازون – برترین خرده فروش اینترنتی در سال ۲۰۱۷ – می‌باشد تا بتواند سهم بازار بیشتری را نصیب خود کند. در همین ماه های اخیر نیز یکی دیگر از برنامه‌های والمارت برای مقابله با آمازون بیان شد که طی آن، والمارت به کارکنان خود اجازه می‌داد تا در ساعات غیر کاری خود به تحویل سفارشات مشتریان درب منزل آن‌ها اقدام کنند و از این طریق، درآمد بیشتری نیز کسب نمایند. والمارت همچنین برنامه‌ای تخفیفی را تحت عنوان  Pickup Discount برای آن دسته از مشتریان اینترنتی که سفارشات خود را به صورت حضوری از مکان‌های برداشت تحویل می‌گرفتند، اجرا نمود.

با پایگان همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

فروش غیرحضوری از طریق شبکه‌های اجتماعی و الزامات آن

شاید تا یک دهه قبل نکاتی که باعث فروش بیشتر محصولات فروشندگان می‌شد، محل خوب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *