خانه / اقتصاد / چگونه یک استارت آپ داشته باشیم؟

چگونه یک استارت آپ داشته باشیم؟

داشتن یک استارت آپ برای مردم یک رویا است که به واقعیت تبدیل شدن آن به یک طرح و برنامه دقیق کار چندان سختی نیست. شما به طرحی نیاز دارید تا دربردارنده مسیر راه، اهداف و پیش بینی مشکلات احتمالی باشد.

در شروع یک استارت آپ باید به موارد زیر توجه شود:

  1. یک طرح عملی با اساس محکم
  2. شناخت و بررسی دلایل خود برای شروع استارت آپ
  3. داشتن استادان و تکنسین های ماهر در زمینه شروع استارت آپ
  4. داشتن مهارت های فنی مرتبط با ایده و داشتن دانش مدیریت، امور مالی، سوابق تجزیه و تحلیل بازار
  5. داشتن آمادگی روحی و شخصیتی و همچنین داشتن خصیصه فداکاری برای رسیدن به هدف خود

اولین قدم که بیشتر اوقات نادیده گرفته می شود، این است که از خود بپرسید چرا می خواهید یک استارت آپ راه اندازی کنید؟ در واقع باید دلایل آن را برای خود آنالیز و بررسی کنید. همچنین باید میزان وقت آزاد خود را طی روز بسنجید. استانداردهای زندگی خود را بهبود بخشیده و تمامی مشکلات و خستگی های ناشی از کار را در نظر آورید. بازار خرید و میزان تقاضاهای مشتریان نیز در یک سمت قرار می گیرد، که باید به دقت بررسی شوند.

استارت آپ

چگونه استارت آپ خود را آغاز کنیم؟

  • در زمان آینده و پیش روی زمان حال زندگی کنید
  • از خودتان بپرسید دنیا هم اکنون چه چیزی را کم دارد؟
  • آن روی کاغذ بنویسید و با ایده های بیشتر شاخ و برگ بدهید
  • یک طرح اولیه از آن تهیه کنید
  • طرح اولیه خود را به ۱۰۰ نفر معرفی کنید
  • ایده تان را همگانی کنید، اجازه دهید همه بدانند چه چیزی ساخته اید
  • همزمان به دنبال تامین منابع مالی و ساخت نسخه فیزیکی ایده تان باشید
  • شرکت خود را ثبت دفتری کنید تا در حقتان ظلم نشود
  • یک شریک کاری و تجاری جهت ایجاد شرکت پیدا کنید
  • طرح اولیه را آنقدر بازنویسی کنید تا به یک طرح مناسب تبدیل شود
  • به دنبال کاربران باشید تا آنها نیز شما را دنبال کنند (باید شما را دنبال کنند)
  • به دنبال ۱۰۰۰ کاربر باشید
  • هر هفته ۵ درصد به آنها اضافه کنید
  • برای ۴ سال دیگر به رشد ادامه دهید و در نهایت می توانید حتی به ۲۵ میلیون کاربر برسید.

اینجا نقطه موفقیت شماست.

داشتن یک کسب و کار موفق و سود ده کار آسانی نیست اما مطمئنا با یک تیم قوی و منسجم و به همراه برنامه ای دقیق، قابل دستیابی است.

باماهمراه باشید

 

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

افزایش بهره‌وری فروشگاه‌های اینترنتی با اتوماسیون عملیات کالا

افزایش بهره‌وری فروشگاه های اینترنتی با اتوماسیون عملیات کالا

به لطف خرده‌فروشان بزرگی مثل آمازون و والمارت، مصرف کنندگان و مشتریان تجارت الکترونیک معمولا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *