خانه / اقتصاد / چگونه کالای خود را دنیای دیجیتال معرفی کنیم؟

چگونه کالای خود را دنیای دیجیتال معرفی کنیم؟

تمام کسانی که کالا می فروشند، می توانند از این مطلب استفاده کنند اما فعالان حوزه پوشاک استفاده دقیق تری می برند. این چند روش کاربردی در فروش پوشاک به صورت دیجیتال را با لذت بخوانید.

محتوا، وجه رایج اینترنت

با توجه به دسترسی بیش از پیش به لپ تاپ، تبلت و موبایل های همیشه همراه، آدم ها هر روز با خواندن مطالبی که برایشان ارسال می شود یا خود دنبال می کنند، در حال وارد کردن حجم گسترده ای از اطلاعات به ذهنشان هستند. این کار هم آگاهی و هم وسواس آنها را بالا می برد. پس محتوای درست بی شک اثر درست و شگرفی دارد.

 

 دنیای دیجیتال

بخش اول

ارزش واقعی خرید

  • ارتباط چشمی خوبی به مشتری بدهید

در فروشگاه ها مردم از هر زاویه ای می توانند یک لباس یا هر کالا دیگری را ببینند و آن را حس کنند. شما باید این حس را در فروشگاه آنلاین خود پیاده سازی کنید. عکس های زیاد از زوایای مختلف بگیرید و آنها را ویرایش کنید. فاکتورهایی که در عکاسی باید به آنها توجه کنید: آویز لباس، جنس پارچه، حس تماس پارچه، دوخت، قواره، اطوکشی، چاپ های روی پارچه، تگ برند،

 

  • توجه به پکیجینگ محصول

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی این حرکت خود را به پاس غرامت عدم حضور مشتری در فروشگاه پرداخت می کنند تا بیشتر به ارزش خرید محصول خود اشاره کنند. ارائه این عکس یا تصویر به مشتری، تصویری فانتزی در لحظه هیجان انگیز دریافت چنین کالای زیبایی را می دهد. نکته ای که کمتر برند ایرانی آن را رعایت می کند.

گفتنی است وقتی جعبه شما به دست مشتری رسید باید حتی ۱۰ برابر بهتر از آن چیزی باشد که در عکس موبایل یا کامپیوتر خود دیده است.

 

  • محصول خود را توصیف کنید تا به آن شخصیت دهید

دیگر وقت تگ زدن به محصول نیست تا مشتری را جذب کنید. اکنون وقت خلق کارکتر است. نمونه موفقی از این امر برند موفق ModCloth است که برای هر محصول خود یک داستان یا ماجرا تعریف می کند و به آن مانند یک تئاتر عروسکی که به موجودی بی جان شخصیت می دهد به محصول شخصیت بدهید تا از اینجا به بعد محصول با مشتری صحبت کند.

 

  • از فروش کالا در صفحه homepage خود پرهیز کنید!

برخی فروشندگان پوشاک و فشن از صفحه اصلی یا همان homepage خود برای فروش کالا استفاده می کنند و بعضاً قیمت گذاری هم می کنند! این یک اشتباه رایج است که اصالت آن فروشگاه را زیر سوال می برد و مخاطب را به جای مهیای پذیرایی کردن، بی دلیل سیر می کند.

 

  • در صفحه “درباره ما” داستان زیبایی از شرکت تان و اعضای مجموعه تان بنویسید

کسانی که در پشت سایت شما با انگیزه و انرژی هستند و هیجان دارند تا فروشی حاصل کنند باید در سایت شما دیده شوند تا مشتری هم این هیجان را بگیرد و متوجه شود چه کسی برای او این شرایط خوب و با انرژی خرید را فراهم آورده است.

 

  • همیشه جدید باشید

فروشگاه های اینترنتی زیادی دیده می شوند که کالای جدید دارند اما حتی مشتری قدیمی آنها هم نمی تواند آن را تشخیص دهد مگر از روی تاریخ ثبت کالا! مشتری باید هنگام ورود خود در صفحه محصولات و گاهی حتی در صفحه اصلی متوجه شود چه کالای جدید برای او کنار گذاشته اید.

با ما همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

معرفی فروشگاه‌های اینترنتی برتر دنیا؛ فروشگاه اینترنتی علی بابا

معرفی فروشگاه‌های اینترنتی برتر دنیا؛ فروشگاه اینترنتی علی بابا

علی بابا یک شرکت چند ملیتی تخصصی در صنعت تجارت الکترونیک است و در سال …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *