خانه / دسته‌بندی نشده / پرداخت در محل یکی از علل افزایش اعتماد در کسب و کار آنلاین شماست

پرداخت در محل یکی از علل افزایش اعتماد در کسب و کار آنلاین شماست

یکی از دغدغه ها برای مشتریان کسب وکار های اینترنتی، عدم اعتماد به کیفیت و جنس محصول سفارش شده از سوی آنان میباشد.

در بسیاری از شاخه های کسب و کار نظیر پوشاک ممکن است سفارش دریافتی از سوی مشتری با آنچه که در ذهن داشته متفاوت باشد. اگر خودمان را به جای مشتری بگذاریم متوجه میشویم که پرداخت در محل تنها راه چاره برای اعتماد به یک فروشگاه مجازی است. اما فروشنده مجازی چطور؟ آیا او به راحتی میتواند به مشتری اعتماد کند؟ نحوه ی بازگشت سرمایه در روش پرداخت در محل چگونه است؟

پ=رداخت در محل باعث افزایش اعتماد به فروشگاه شما می شود

روش اول:خودمان همه کارها را میکنیم!!

ساده ترین راه حل برای این مشکل ایجاد یک ناوگان حمل و نقل برای ارسال کالا های فروشگاه به مشتریان با توانایی پشتیبانی از ارزش پرداخت در محل برای مشتریان میباشد.

بزرگترین مشکل این روش ساده با توجه به افزایش اعتماد مشتریان هزینه هایی است که درپی دارد. مثل هزینه انبار،وسایل نقلیه، هزینه نیروی انسانی و….

از مزایای این روش نیز میتوان به شخصی سازی روش پرداخت در محل برای شرکت شما اشاره کرد.

برون سپاری ارسال و پرداخت در محل باعث افزایش اعتماد به فروشگاه شما می شود

روش دوم : ازدیگران کمک میگیریم

یک روش بهتر این است که ارسال و مبلغ دریافتی را از نفر سوم بخواهیم، یعنی با برون سپاری ارسال به شرکت های حمل ونقل معتبر نظیر پایگان و یا پست ،از آن ها بخواهیم پرداخت در محل را نیز برعهده بگیرند. این کار باعث افزایش اعتماد شما به نفرسوم و اعتماد مشتری به شما میشود.

از مزایای این روش میتوان به کاهش هزینه های سازمان، توسعه جغرافیایی کسب و کار شما اشاره کرد.

برای هر تامین کننده ای یک مزیت محسوب میشود که در هر شهر و نقطه جغرافیای یک پایگاه مجازی داشته باشد. واین یکی از مهمترین مزایای برون سپاری حمل ونقل شماست.

اعتبار شریک تجاری که برای حمل و نقل انتخاب میکنید میتواند منجر به افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کار شما گردد.

 

با پایگان همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

موانع موفقیت کسب و کارها

موانع موفقیت استارتاپ ها

صاحبان استارتاپ ها و کارآفرینان بسیار موفق و برتر، از ابتدای کارشان سعی کرده‌اند از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *