خانه / تجارت الکترونیک / والمارت نظارت بر سفارشات آنلاین خود را افزایش می دهد

والمارت نظارت بر سفارشات آنلاین خود را افزایش می دهد

والمارت ، خرده فروش صاحب نام جهان و سومین خرده فروش آنلاین در تجارت الکترونیک، جهت ارائه هرچه بهتر خدمات خود در حوزه فروش آنلاین و تسریع در عملیات لجستیک، قصد دارد دستیاران خود را در بخش نظارت بر سفارشات آنلاین به کار گیرد.

والمارت

وال مارت همچنین قصد دارد ۳۵۰۰ شغل مدیرعاملی فروشگاه ها را کاهش داده و به جای آن ها افرادی حقوق بگیر برای مدیریت فروشگاه ها قرار دهد و با این کار هزینه ها را کاهش داده و سرعت کار را افزایش دهد. در اقدامی دیگر قرار است ۱۷۰۰ دستیار مدیر را برای نظارت در بخش پر سرعت تحقق سفارشات آنلاین به مجموعه خود اضافه کند. این شرکت در جهت عملی کردن تصمیم خود قرار است ۶۳ مورد از انبارهای خود را در مناطق مختلف تعطیل کرده و آن ها را به مراکز تحقق سفارشات آنلاین تبدیل کند تا سرعت عملیات لجستیک، بسته بندی و ارسال خود را افزایش دهد.

اهداف وال مارت از تغییرات پیش رو :

هدف از این تغییرات و اصلاح ساختار عملیات شرکت، اصلاح عملکرد ضعیف و ایجاد مسیرهای روشن تر در جهت رهبری عنوان شده است. می توان گفت این اقدامات بخشی از تلاش های گسترده تر این شرکت برای افزایش کارایی Walmart می باشد. در جهت عملی کردن تصمیمات جدید، این شرکت در ماه اول سال ۲۰۱۸ انبار خود را در بخش انستیتوی Sam ترک کرد.

تمامی این اقدامات برای رقابت جدی تر با بزرگترین خرده فروشی آنلاین جهان، یعنی آمازون صورت گرفته است. وال مارت در پاسخ به علت کاهش کارکنان مدیریتی خود اعلام کرده است که با کاهش این تعداد از سرپرستان می تواند دستمزد بقیه کارکنان را افزایش دهد.

افزایش مراکز تحقق سفارشات آنلاین وال مارت

انجام تغییرات برای افزایش سرعت :

صنعت خرده فروشی به سرعت در حال تغییر است و بزرگان این صنعت برای موفقیت نیازمند تغییرات جدی تر برای جلب رضایت مشتریان با برآورده کردن نیازهای آنان هستند. برای باقی ماندن در گردونه و بردن این رقابت باید تغییرات اساسی ایجاد شده و سرمایه گذاری های بیشتری برای اولویت های راهبردی و رشد اقتصادی انجام شود.

رقابت این روزهای صنعت خرده فروشی آنلاین، علاوه بر بحث تنوع و کیفیت محصولات، ارائه خدمات همه جانبه از مرحله خرید تا رسیدن محصول به دست مشتریان است. از سهولت خرید و اطمینان مشتری گرفته تا نحوه عملکرد بخش لجستیک، همه در بردن این رقابت موثر خواهد بود.

سرعت در عملیات نیز فاکتور مهم دیگری است که در دنیای تجارت الکترونیک یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. مراجعه کنندگان به فروشگاه های آنلاین، کیفیت بسته بندی و تحویل سفارش را نظاره می کنند و با دریافت خدمات لجستیک مطلوب، تبدیل به مشتریانی وفادار برای برند خواهند شد.

افزایش مراکز تحقق سفارشات آنلاین وال مارت

اگرچه وال مارت این روزها تهدید جدی ای از طرف آمازون احساس می کند اما در دوره های قبل رشد بالای فروش را تجربه کرده است. ارزش سهام این شرکت سال گذشته ۴۳% افزایش یافت و معمولا هر ساله رتبه دوم را در سود سالانه دریافت می کند.

این تغییرات مانند این اتفاق موجب ایجاد انعطاف برای بالا بردن پرداخت ها  و جذب سرمایه گذاری های دیگر شده است. گفته می شود وال مارت قصد دارد دستیارانی را که عملکرد بهتری دارند طی دو تا سه سال به سمت مدیران فروشگاه منتقل کند.

با توجه به حجم فروش، تعداد معدودی از مدیران در فروشگاه ها قرار خواهند گرفت. در حال حاضر فروشگاه های کوچک با کمتر از ۸۰ میلیون دلار فروش سالانه هیچ مدیر اجرایی ندارند؛ مکان های متوسط با درآمد بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون دلار دارای یک مدیرند؛ فروشگاه ها با ۹۰ تا ۱۲۵ میلیون دلار فروش دو برابر و مکان های با بیشترین حجم سه برابر مدیر خواهند داشت.

با پایگان همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

نکاتی برای جلوگیری از شکست فروشگاه‌های اینترنتی

نکاتی برای جلوگیری از شکست فروشگاه های اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند فرصت فوق‌العاده‌ای را برای افزایش درآمد شما ایجاد نماید. شروع …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *