خانه / لجستیک / انبار / همکاری شرکت های لجستیکی UPS امریکا و SF چین

همکاری شرکت های لجستیکی UPS امریکا و SF چین

سرمایه گذاری مشترک و همکاری  شرکت های لجستیکی UPS و SF Holding ، شرکت مادر ارائه دهنده خدمات لجستیک قرقیزستان در چین، در جهت توسعه ارائه خدمات لجستیک بین المللی از چین به ایالات متحده که گامی بزرگ در لجستیک بین الملل می باشد.

هدف از این همکاری  شرکت های لجستیکی:

  1. SF بزرگترین برند لجستیک چین و دارای قابلیت های فراوان
  2. ارائه خدمات در نقاط بیشتر، افزایش ظرفیت ، و گزینه های بیشتر برای زمان حمل و نقل

 

یو پی اس به عنوان رهبر بازار و در مقابل SF با داشتن قابلیت های فراوان و شناخته شده ترین برند در بازارهای چین، می توانند همکاری موفقی را در زمینه حمل و نقل بین الملل داشته باشند. SF با بیش از ۱۳۰۰۰ مکان ارائه خدمات و UPS با پوشش بیش از ۲۲۰ کشور در سراسر جهان، مسلما گزینه های خوبی برای این همکاری مشترک هستند.

چگونگی انجام این همکاری در شرکت های لجستیکی:

  1. یک برنامه رشد چند ساله تهاجمی UPS در چین
  2. تقویت قابلیت های بین المللی B2B و B2C

 

UPS با هدف تجارت آسان از طریق مرزها و رقابت با برندهای جهانی، بیان کرد که یک برنامه رشد چندساله در چین را برنامه ریزی کرده است. هماهنگ کردن دو شبکه با هم و حضور در بازار با هدف ارتباط بین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان چین و ایالات متحده و همچنین سراسر جهان، راهی است که این دو شرکت پیش رو دارند. این هدف در زمان بلند مدت و با ارائه راه حل های لجستیکی نو، تجارت B2B و B2C را تقویت می کند.

تحلیل نهایی:

استیو گوت، رئیس روابط عمومی UPS اذعان داشت، با وجود اتصال بیش از ۱۳،۰۰۰ مکان ارائه خدمات SF در چین و پایگاه مشتری گسترده SF و با دسترسی جهانی شبکه یو پی اس، امکان گسترده دسترسی به بازار وجود دارد.

حمل و نقل اصلی و رهبریت آن در چین است که دارای شبکه گسترده ای از وسایل نقیله و منابع انسانی است و UPS نیز مسلما بزرگترین شبکه جهانی در لجستیک است که منطقه گسترده ای از بازار ایالات متحده را تحت پوشش دارد. از آنجایی که هدف این دو شرکت در ابتدا سرمایه گذاری بر روی مشتریان چینی است، در نهایت به راه حل های بهتر برای حمل و نقل در بازار ایالات متحده می اندیشند. با رشد چشمگیر تجارت الکترونیک در سطح بین الملل در چند سال آینده، انتظار می رود از سمت مشتریان ایالات متحده تقاضای بیشتری برای خرید از شرکت های چینی متوسط و کوچک باشد.

به گفته گوت، UPS انتظار دارد که بتواند جایگزینی برای مشتریان چینی فراهم کند تا آنها امکان دسترسی بیشتری به بازار ایالات متحده را داشته باشند. همچنین از دیدگاه رقابتی، علاوه بر تجارت و صادرات بین الملل B2B ، UPS را قادر به سرمایه گذاری بر روی مشتریان متوسط و کوچک میکند.

آلن وونگ، معاون رئیس گروه SF، نیز در بیانیه ای گفت: (ایجاد این سرمایه گذاری مشترک، گسترش جهانی شرکت های چینی را فراتر از مرزهای داخلی گسترش می دهد. SF و UPS قادر هستند نقاط قوت هر دو شرکت را، با نوآوری و ایجاد محصولات رقابتی که ارزش بالایی برای مشتریان دارند، به حداکثر برسانند.)

 

مزایای مختلف  همکاری شرکت های لجستیکی برای مشتریان:

  • قابلیت اطمینان در مورد زمان حمل و نقل بین ۵ تا ۷ روز کاری توسط شبکه های ترکیبی UPS و SF
  • قابلیت دسترسی به محصول از طریق ارسال درب به درب با استفاده از ابزار ردیابی SF، و یکپارچه با فناوری های پیشرو در صنعت UPS
  • تنها نقطه تماس برای خدمات مشتری از طریق SF؛ حمل بار توسط SF در مبدا و تحویل توسط UPS در مقصد
  • انعطاف پذیری زمان حمل و نقل و گزینه های مختلف تحویل

با ما همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *