خانه / لجستیک / رشد درآمد جهانی شرکت های ۳PL

رشد درآمد جهانی شرکت های ۳PL

هزینه های لجستیک جهانی در سال ۲۰۱۶ به میزان ۸٫۲ تریلیون دلار بوده و بر اساس پیش بینی ها در سال ۲۰۲۲ به ۱۱٫۱ تریلیون دلار می رسد. در منطقه آسیای اقیانوسیه ، بزرگترین بازار لجستیک به ترتیب ۳۹٪ کل هزینه های لجستیک جهانی و ۳۸٪ کل درآمد ۳PL جهانی را در بر داشته است.

  عوامل رشد درآمد ۳pl ها

  • رشد اقتصادی
  • رشد تجارت الکترونیک نسبت به کل بازار

رشد اقتصادی اروپا یک محصول جانبی است که از رکود اقتصادی به ریاضت اقتصادی رسیده است، اما کشورهایی در شمال رشته کوه آلپ مانند آلمان، نروژ و هلند رشد اقتصادی بالاتری نسبت به همتایان جغرافیایی خود دارند. به علاوه درآمد ۳PL ها از فعالیت تجارت الکترونیک سریعتر از کل بازار ۳pl رشد کرده است و تجارت الکترونیک سهم بسزایی در این زمینه داشته است.

پایگان

آمازون کمک کننده به افزایش درآمد تجارت الکترونیک

  • افزایش درآمد از طریق مشتریان ایالات متحده امریکا

ایالات متحده امریکا پیشرفت تجارت الکترونیک خود را مدیون بازار آمازون می داند. مشتریان تجارت الکترونیک ایالات متحده با استفاده از ۳PL ها در سال ۲۰۱۶، ۸٫۷ میلیارد دلار درآمد ۳PL را افزایش دادند. انتظار می رود درآمد این شرکت ها در سال ۲۰۲۰ ۱۹٫۱٪ افزایش پیدا کند.

تحلیل کلی

در سال ۲۰۱۶، درآمد ۳PL ها در آسیا و اقیانوسیه ، ۳۰۵ میلیارد دلار و سپس آمریکای شمالی به میزان ۱۹۹٫۶ میلیارد دلار بوده است. بدیهی است بالاترین درآمد ۳PL ، بر مبنای منطقه، در کنار قوی ترین اقتصادهای جهان قرار دارد.

به گفته آرمسترانگ، شرکت های لجستیکی طرف سوم در اروپا بر اساس درآمد منطقه ای سال ۲۰۱۶ حدود ۲۵ درصد از کل بازار بالقوه را کسب کرده است و برون سپاری لجستیک هنوز رشد و نمو را بیش از همه اقتصادها فراهم می کند.

آرمسترانگ گفت : “بهترین ۳PL های اروپا براساس انجام فعالیت های خود برای جهانی شدن و شرکت در توسعه بازارهای با نرخ بالاتر رشد کرده اند.”

انتظار می رود از درآمد ۸۰۲٫۲ میلیارد دلاری کل ۳PL در سراسر جهان، درآمد مربوط به تجارت الکترونیک از ۴۰٫۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ به ۷۲٫۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، یعنی ۵٫۱ درصد و ۷٫۲ درصد از کل درآمد ۳PL ، برسد.

کسب و کارهای ۳PL در حوزه تجارت الکترونیک نرخ رشد سالانه ۱۵٫۷٪ در مقایسه با کل رشد بازار ۳PL که۶٫۰٪ برای مدت مشابه است، ایجاد کرده است

درآمد ۳PL ها در تجارت الکترونیک بیشترین کشش را در آسیا، با افزایش مصرف کننده و خریدهای حاشیه ای نشان می دهد. مشتریان تجارت الکترونیک در آسیا و اقیانوس آرام در سال ۲۰۱۶ ، حدود ۲۲ میلیارد دلار برای خدماتی که شرکت های ۳PL ارائه می دهند، هزینه کرده اند. انتظار می رود تا سال ۲۰۲۰  این عدد به ۴۰٫۲ میلیارد دلار بر اساس نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) 4/16 درصد برسد. چین سرعت رشد تجارت الکترونیک در آسیا و اقیانوس آرام را با ۱۷ میلیارد دلار هزینه و با درنظر گرفتن نرخ رشد تقریبی ۱۶٫۳ درصد تا سال ۲۰۲۰ افزایش می دهد.

با ما همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

اهمیت شرکت های لجستیکی طرف سوم در رونق تجارت الکترونیک

اهمیت شرکت های لجستیکی طرف سوم در رونق تجارت الکترونیک

با توجه به اهمیت تمرکز بازرگانان به فعالیتها و کسب‌وکارهای اصلی خود، اهمیت برونسپاری برخی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *