خانه / لجستیک / انبار / با شرکت های لجستیکی بیشتر آشنا شوید؛ شرکت C.H.ROBINSON

با شرکت های لجستیکی بیشتر آشنا شوید؛ شرکت C.H.ROBINSON

شركت لجستیکی C.H.ROBINSON يكي از بزرگترين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات لجستيكي طرف سوم (۳PL) در جهان مي باشد.

شرکت لجستیکی

تاریخچه

در اوایل دهه ۱۹۰۰، چارلز هنری رابینسون یک خانه کوچک کارگزاری داشت که در سراسر داکوتای شمالی و مینه سوتا در ایالات متحده فعالیت می کرد. او در ۱۱ آوریل ۱۹۰۵ با برادران Nash Finch همکاری کرد و اولین رییس این شرکت شد. شرکت Nash Finch رهبر عمده فروشی در منطقه بود و مالک فروشگاه های مواد غذایی بود. پس از مرگ چارلز هنری رابینسون در سال ۱۹۰۹، برادران Nash  کنترل شرکت رابینسون را به دست گرفتند.

در سال ۱۹۴۰ شرکت رابینسون به دو قسمت تقسیم شد. قسمت اول تشکیل شده از ادارات و انبارهای فروخته شده Nash Finch بود که توسط کارمندان رابینسون اداره می شد و قسمت دوم هنوز متعلق به خود Nash Finch بود. ورود رابینسون به کسب و کار حمل و نقل بعد از تصویب قانون بزرگراه فدارال در سال ۱۹۶۵ مبنی بر گسترش تجارت بین المللی و جاده های امریکا اتفاق افتاد. این شرکت خدمات و حوزه فعالیت های خود را در بخش حمل و نقل و لجستیک گسترش داد و در سال ۱۹۹۷ به C.H. Robinson Worldwide تغییر نام داد. اکنون این شرکت با تمرکز روی بخش لجستیک، به فعالیت های خود ادامه می دهد.

.شرکت لجستیکی

معرفي شركت

شركت C.H.ROBINSON يكي از بزرگترين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات لجستيكي طرف سوم (۳PL) در جهان مي باشد. و خدماتی را در زمینه های حمل و نقل، مدیریت حمل و نقل، کارگزاری و انبارداری ارائه می دهد. خدمات حمل و نقل آن شامل حمل با کامیون، حمل و نقل هوایی، بین المللی و حمل و نقل دریایی است.

اين شركت خدمات لجستيكي خود را به بيش از ۴۶۰۰۰ مشتري در امريكاي شمالي و جنوبي، اروپا، آسيا و استراليا ارائه مي‌دهد. اين شركت در سال بيش از ۱۴ ميليون محموله را جابجا مي‌كند. شايان ذكر است كه C.H.ROBINSON بعنوان يك شركت ۳PL ناوگان حمل‌ونقل متعلق به خود ندارد بلكه فعاليت‌هاي حمل و نقل را به شركت‌هاي مربوطه برون‌سپاري مي‌نمايد. اين شركت جهت پاسخگويي به نياز حمل‌ونقل بار مشتريان خود، به بيش از ۶۸۰۰۰ ارائه دهنده خدمات باربري (اعم از شركت‌هاي حمل‌ونقل، راننده‌هاي كاميون، باربران ريلي، باربران هوايي و باربران دريايي) در سراسر جهان دسترسي دارد.

رابینسون نام تجاری دیگری با برند Robinson Fresh دارد که از طریق آن فعالیت هایی در زمینه خرید، فروش و بازاریابی محصولات و فرآورده های تازه را انجام می دهد. Robinson Fresh محصولات و مواد غذایی تازه را خریداری می کند و آن ها را به رستوران ها، عمده فروشی ها، خرده فروشی ها و توزیع کنندگان خدمات غذایی از طریق شبکه ای از تولید کننده و تامین کنندگان این محصولات به فروش می رساند.

این شرکت همواره به عنوان شرکتی که به محیط کاری کارکنان و مزایای آن ها اهمیت می دهد، شناخته شده است و در رابطه با همین موضوع نیز جوایز و عنوان های زیادی کسب کرده است.

خدمات لجستيكي ارائه شده توسط شركت C.H.ROBINSON عبارتند از:

  • خدمات حمل جاده‌اي
  • فورواردري در سطح جهاني
  • خدمات ارزش افزوده (لجستيك معكوس، حمل‌ونقل كالاهاي حساس، خدمات انبارداري و موجودي، حمل‌ونقل سريع السير)
  • خدمات حمل‌‌ونقل چندوجهي و ريلي
  • راه‌حل هاي لجستيكي اختصاصي (خرده‌فروشي، مواد غذايي و آشاميدني، خودرو، مواد شيميايي و پلاستيك‌ها، انرژي)
  • لجستيك پروژه‌‌ها
  • خدمات مديريت حمل‌ونقل براي كسب‌وكارهاي كوچك

شرکت لجستیکی خارجی

دستاوردها

در اواخر دهه ۱۹۹۰، این شرکت شروع به ساخت محصولات هدفمند کرد تا حضور جهانی خود را گسترش داده و موقعیت خود را برای ارائه خدمات حمل و نقل و لجستیک در بازارهای بین المللی بهتر کند. این خرید شامل موارد زیر می باشد: گروه Comexter مستقر در آرژانتین؛ Norminter ارائه کننده حمل و نقل اروپای غربی ؛ Vertex Transportation Inc نیویورک؛ خدمات بین المللی Smith Terminal، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان تدارکات شخص ثالث در فلوریدا؛ ارائه دهنده تدارکات بین المللی حمل و نقل بین المللی و …

این شرکت راه اندازی یک پلتفرم فعال با تکنولوژی Navisphere را در سال ۲۰۱۲ راه اندازی کرد. این سرویس امکاناتی برای کارکنان C.H، مشتریان و ارائه دهندگان خدمات رابینسون برای مدیریت تدارکات زنجیره تأمین، حمل و نقل و فعالیت منابع در سطح جهانی فرآهم آورد.

TMC، یک بخش از C.H.ROBINSON ، پشتیبانی شبکه رابینسون را از طریق Managed TMS انجام می دهد.این سیستم، ترکیبی از سیستم مدیریت حمل و نقل جهانی (TMS) و مدیریت فرایند لجستیک است.

این شرکت حمل و نقلی برای دستیابی به بازار جهانی تجارت الکترونیک و گسترش فرصت های خود در بازارهای کمتر از کامیون، در سال ۲۰۱۵ یک کارگزار خصوصی حمل و نقل آنلاین به نام Freightquote را خریداری کرد که مقایسه نرخ حمل و نقل را برای حمل و نقل ملی و منطقه ای ارائه می دهد.

با ما همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

فروشگاه‌های اینترنتی هزینه های عملیات کالا را چگونه مدیریت می‌کنند؟

فروشگاه‌های اینترنتی هزینه های عملیات کالا را چگونه مدیریت می‌کنند؟

در موضوعات مربوط به کارآفرینی و شروع کسب‌وکار، معمولا تامین هزینه‌ اولیه برای شروع کسب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *