خانه / تجارت الکترونیک / احتمال خرید خرده فروشی تارگت توسط آمازون در سال ۲۰۱۸

احتمال خرید خرده فروشی تارگت توسط آمازون در سال ۲۰۱۸

جین مانستر از مؤسسه‌ی تحقیقاتی لوپ ونچرز، پیش‌بینی‌های جالب توجهی در خصوص خرید‌های آینده‌ی خرده فروشی آمازون می‌کند.

خرید تارگت توسط آمازون

بر اساس نظر یکی از تحلیل‌گران مؤسسه‌ی لوپ ونچرز (Loup Ventures) به نام جین مانستر، آمازون ممکن است امسال با شتاب بیشتری به سمت توسعه‌ی فروشگاه‌های فیزیکی حرکت کند. این محقق به‌طور تفصیلی شرح می‌دهد که:

آمازون معتقد است که آینده‌ی خرده‌فروشی در گرو ترکیبی از فروش آنلاین و تا‌ حدی فروش آفلاین است، از این‌رو تارگت به دو دلیل یک شرکت آفلاین ایده‌آل برای آمازون محسوب می‌شود؛ اول از همه به‌ دلیل اشتراک ویژگی‌های جمعیت‌شناختی (مانند طبقه‌بندی مردم از نظر سن و جنسیت و درآمد و انباشتگی و …) و بعد از آن تعداد فروشگاه‌های گسترده و قابل مدیریت. به‌عنوان مثال در رابطه با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، تمرکز تارگت روی پروژه‌ی mom به رویکرد آمازون در به دست آوردن پول بیشتر از طریق این قبیل برنامه‌ها بسیار نزدیک است.

مانستر در ادامه دلیل‌های بیشتری برای پیش‌بینی خود ذکر می‌کند و می‌گوید:

آمازون به‌شدت بازار خانواده را با فعالیت‌هایی در جهت تولید محتوای ویدئویی مناسب کودکان دنبال می‌کند. به‌علاوه خرید تارگت تعداد فروشگاه‌های این شرکت را به حدود ۲۳۰۰ واحد افزایش خواهد داد که این به شرکت اجازه می‌دهد با وال‌مارت با حدود ۱۲ هزار فروشگاه رقابت کند.

خرید تارگت توسط آمازون

بر اساس نظر یکی از تحلیل‌گران مؤسسه‌ی لوپ ونچرز (Loup Ventures) به نام جین مانستر، آمازون ممکن است امسال با شتاب بیشتری به سمت توسعه‌ی فروشگاه‌های فیزیکی حرکت کند. این محقق به‌طور تفصیلی شرح می‌دهد که:

آمازون معتقد است که آینده‌ی خرده‌فروشی در گرو ترکیبی از فروش آنلاین و تا‌ حدی فروش آفلاین است، از این‌رو تارگت به دو دلیل یک شرکت آفلاین ایده‌آل برای آمازون محسوب می‌شود؛ اول از همه به‌ دلیل اشتراک ویژگی‌های جمعیت‌شناختی (مانند طبقه‌بندی مردم از نظر سن و جنسیت و درآمد و انباشتگی و …) و بعد از آن تعداد فروشگاه‌های گسترده و قابل مدیریت. به‌عنوان مثال در رابطه با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، تمرکز تارگت روی پروژه‌ی mom به رویکرد آمازون در به دست آوردن پول بیشتر از طریق این قبیل برنامه‌ها بسیار نزدیک است.

مانستر در ادامه دلیل‌های بیشتری برای پیش‌بینی خود ذکر می‌کند و می‌گوید:

آمازون به‌شدت بازار خانواده را با فعالیت‌هایی در جهت تولید محتوای ویدئویی مناسب کودکان دنبال می‌کند. به‌علاوه خرید تارگت تعداد فروشگاه‌های این شرکت را به حدود ۲۳۰۰ واحد افزایش خواهد داد که این به شرکت اجازه می‌دهد با وال‌مارت با حدود ۱۲ هزار فروشگاه رقابت کند.

با پایگان همراه باشید

درباره‌ی گروه تولید محتوا پایگان

همچنین ببینید

چرا خرده فروشی آمازون تا این اندازه سودآوری دارد؟

فروشگاه آمازون که بزرگ ترین خرده فروشی اینترنتی در شمال آمریکاست، علاوه بر داشتن سهم …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *